خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل خبر داد:

کاهش ابر و افزایش دما تا اواسط هفته آینده در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۰۷۸

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از کاهش ابر و افزایش دما تا اواسط هفته آینده در اردبیل خبر داد و گفت: طی امروز (جمعه) از میزان ابرها کاسته شده و دمای هوا افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیاوش محمدی در تشریح وضعیت هوای استان اردبیل عنوان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی با خروج کامل سامانه‌های ناپایدار جوی از منطقه از مقدار ابرناکی هوا کاسته خواهد شد، از این رو آسمان استان صاف تا نیمه ابری انتظار می‌رود.

وی از افزایش نسبی دمای هوا خبر داد و گفت: تداوم پایداری جو تا اواسط هفته آینده خواهد بود هر چند در روز شنبه(5 مهرماه) در برخی مناطق افزایش ابر و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در خصوص وضعیت هوای استان طی امروز (جمعه 4 مهرماه) عنوان کرد: آسمان استان امروز صاف تا نیمه ابری خواهد بود و از میزان ابرها کاسته شده و دمای هوا افزایش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در رابطه با بیشینه دمای حاکم بر مناطق استان اظهار کرد: طی امروز شهرستان کوثر با حداکثر دمای 33 درجه و پس از آن شهرستان های بیله سوار و پارس آباد با حداکثر دمای 29 درجه به عنوان گرم‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز