خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان مطرح کرد:

معضل نبود قلم انسولین و واکسن آنفولانزا در اردستان/ وضعیت اردستان در شیوع بیماری کرونا زرد است

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۰۲۵

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: هنوز واکسن آنفولانزا در داروخانه های اردستان توزیع نشده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسن ذبیحی اظهار کرد: هنوز واکسن آنفلوآنزا به داروخانه های شهرستان تحویل داده نشده و باوجود مراجعات زیادی که متقاضیان دارند، در صورت تحویل واکسن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۱۰۰ بیمار واجد شرایط دریافت انسولین در اردستان هستند، افزود: موضوع کمبود قلم انسولین همچنان معضل نیازمندان این دارو در شهرستان اردستان است.

ذبیحی با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کوئید 19 در شهرستان اردستان، تصریح کرد: اردستان همچنان جزء شهرستان هایی است که کمتر درگیر شیوع و فوتی‌های ناشی از کرونا است؛ با این وجود در مقایسه با دوره‌های مختلف شهرستان از ابتدای شیوع تاکنون در وضعیت بدتری قرار داریم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان ضمن اشاره به اینکه اردستان در وضیعت زرد است، تاکید کرد: با توجه به اینکه دستورالعمل های بهداشتی در نمازجمعه اردستان انجام می شود، برگزاری این مراسم از نظر شبکه بهداشت و درمان اشکال ندارد.

ذبیحی با بیان اینکه تا امروز ۱۶۹۷ تست تشخیصی کووید۱۹ در اردستان گرفته شده است، تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته ( از دیروز تا امروز ۱۳۹۹/۷/۳) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 5 بیمار ( دانش آموز دختر 11 ساله، مرد 63 ساله، زن 37 ساله و مرد 35 ساله از اردستان و زن 79 ساله از روستاهای بخش مرکزی) شناسایی شده  است.

وی خاطرنشان کرد: با شناسایی این افراد مجموع بیماران کووید 19 شناسایی شده در شهرستان اردستان  400  نفر هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان یادآور شد: خوشبختانه تاکنون 345  نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان ترخیص شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز