خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبرداد:

دستگیری فرد ارازل و اوباش سابقه دار در تنگستان

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۰۲۴

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری فرد ارازل اوباشی که تحت عناوین مختلف مجرمانه تحت پیگرد مراجع قضایی بود، خبرداد.

به گزارش ایلنا از بوشهر ، سردار "خلیل واعظی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در یک عملیات هماهنگ ماموران پلیس امنیت عمومی، آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان تنگستان، با اشراف اطلاعاتی یک نفر ارازل و اوباشی که به دلیل ارتکاب جرایم متعدد از جمله شرب خمر، سرقت مسلحانه، مزاحمت برای نوامیس و ایجاد رعب و وحشت و چندین فقره نزاع، درگیری با سلاح سرد و همچنین چند مورد تیراندازی با سلاح باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده بود دستگیر و با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: دو تیم ویژه از پلیس  امنیت عمومی تنگستان با هماهنگی کلانتری 21 عالی شهر خودروی حامل متهم را شناسایی و در مسیر روستای " بنه گز به شهر عالی شهر" برای دستگیری وی اقدام کردند.

 واعظی ابراز داشت: این فرد که دارای سوابق متعدد قبلی است، با اطلاع از تحت پیگرد بودن توسط پلیس با تغییر پی در پی مخفیگاه، خود را از دید ماموران مخفی کرده بود که نهایتاً با اشراف خوب اطلاعاتی مخفیگاه وی شناسایی و متهم زیرنظر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: فرد شرور به محض روئیت پلیس، با انجام حرکات مارپیچ و ناموزون و با سرعت بالا به قصد انحراف خودرو ماموران به مسیر خود ادامه داد که نهایتا با عکس العمل به موقع ماموران انتظامی بعد از یک تعقیب و گریز کوتاه متهم و همدستش را دستگیر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز