خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در جام شرکت‌ها صورت گرفت؛

اعزام تیم‌های دوومیدانی و دوی صحرانوردی کارگران آذربایجان شرقی به مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۸۸۲

تیم‌های دومیدانی و دو صحرانوردی کارگران آذربایجان شرقی در قالب تیم راهی جام شرکت ها در رشته دومیدانی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،این کاروان با بدرقه ابوالفضل امیدی و حسین قضایی رئیس و دبیر هیات کارگری آذربایجان شرقی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از طریق فرودگاه شهید مدنی تبریز عازم مشهد شدند.

نخستین‌دوره مسابقات دوومیدانی و دوی صحرانوردی جام شرکت‌ها در بخش آقایان سوم مهرماه در ورزشگاه مدرن امام رضای مشهد برگزار می شود.

جام شرکت ها در رشته دومیدانی آقایان در هشت رشته 100 متر - 400 متر - 800 متر - 1500 متر - 5000 متر و  پرتاب وزنه - پرش ارتفاع - پرش طول - 8کیلو متر امدادی برگزار می شود و در دو صحرا نوردی هر تیم شامل 4ورزشکار مسافت 8 کیلرمتری را به شکل امدادی طی می کنند به طوری که هر ورزشکار دو کیلو متر طی کند.

تیم تبریز متشکل از جواد علیزاده، پژمان کوزه ای، حسن عابدی، صادق مظاهری، محمد سرابی، میلاد رمضانی، منوچهر حبیبی، نبی اردی به سرمربیگری و سرپرستی علی بالوده و رضا سیمانی در این مسابقات شرکت کردند.

پیش از این تیم‌های آذربایجان شرقی ب (آهنگری تراکتورسازی) و آذربایجان شرقی الف (کلرپارس) در مسابقات دوصحرانوردی کشور که به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شد قهرمان و نائب قهرمان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز