خبرگزاری کار ایران

در سیستان و بلوچستان رخ داد؛

تصادف مرگبار در جاده زابل - زاهدان/ 4 نفر جان باختند

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۸۷۴

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی زابل گفت: 4 شهروند کهگیلویه و بویراحمدی در تصادف جاده زابل-زاهدان در دم جان باختند.

به گزارش ایلنا، غلامعلی رفعت گفت: برخورد ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پژو پارس در محور زابل به زاهدان ۵ نفر مصدوم و ۴ نفر فوتی برجا گذاشت.

رفعت افزود: در این حادثه که در حوالی تاسوکی رخ داد 4 نفر در دم جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: پس از وقوع این حادثه واعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی زابل در ساعت حدود ۱۶ و هفت دقیقه امروز بلافاصله ۳ تیم امدادی از نزدیکترین پایگاه‌های اورژانس به محل حادثه اعزام و نخستین آمبولانس در کمتر از ۱۰ دقیقه در محل حاضر و تکنسین های اورژانس به سرعت اقدامات درمانی اولیه را آغاز کردند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی زابل اظهار داشت: پنج مصدوم این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه برای ادامه درمان به بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل منتقل شدند.

رفعت ادامه داد: متاسفانه به علت شدت حادثه چهار نفر هم قبل از رسیدن آمبولانس در دم فوت کرده بودند.

سرنشینان یکی از این خودروها از استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است که در حال حرکت به سمت یاسوج در این حادثه جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز