خبرگزاری کار ایران

فرماندار هشترود مطرح کرد:

کاهش 20 درصدی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هشترود

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۸۶۴

فرماندار هشترود گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی چند روز اخیر در شهرستان به کمترین میزان خود رسیده و 20 درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هشترود، امین امینیان در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان هشترود، اظهار کرد: آمار ابتلا به کرونا و مرگ و میر در شهرستان رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها در هشترود تشدید می‌شود، خاطرنشان کرد: در جایگاه‌های سوخت فقط متصدیان می‌توانند اقدام به سوخت گیری کنند.

وی ادامه داد: تجمع‌ها، برپایی نمایشگاه، سمینارها، همایش‌ها و برگزاری مجالس ترحیم در شهرستان هشترود مطلقا ممنوع است و با برگزار کنندگان برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

امینیان در خاتمه سخنانش از ابتلای 43 نفر از کادر درمانی هشترود به بیماری کرونا خبر داد.

رئیس دادگستری هشترود نیز در این جلسه خواستار اعمال محدودیت‌های بیشتر برای مقابله با کرونا ویروس شد.

رحیم استادی خاطرنشان کرد: مقابله با کرونا همتراز دفاع مقدس است که از آن به عنوان دفاع سلامت نام برده می‌شود.

وی افزود: اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، با یک فاجعه انسانی روبرو خواهیم شد و تلاش مسئولان بدون همکاری مردم اثر بخش نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز