خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت عنوان کرد:

رشت نباید بدون مدیر بماند / برای سهم خواهی نیامده ایم

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۸۰۹

رئیس شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه رشت نیازمند مدیر است و ادامه این وضعیت به نفع هیچ کس نیست، گفت: برای کار و خدمت آمده ایم نه سهم خواهی.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد رمضانپور در جلسه شورای شهر رشت با موضوع انتخاب شهردار با اشاره به شرایط موجود در شورا و شهرداری آن را به نفع شهر ندانست و ادامه داد: شورای شهر و شهردار بدون همراهی و همکاری مدیران اجرایی شهر نمی‌تواند کار کند.

وی با اشاره به اینکه اینکه چنین رفتارهایی در زمان انتخاب حامد عبداللهی به عنوان شهردار رشت نیز شاهد بودیم، افزود: برخی اعضا به دلیل سن پایین و جوان بودن رفتارهایی از خود به نمایش می‌گذارند که مناسب نبوده و سبب ایجاد مشکل می‌شوند.

رئیس‌شورای شهر رشت در پاسخ به اعتراض بهراد ذاکری توضیحاتی درباره علت تأخیر دو ساعته جلسه گذشته داد و گفت: این تأخیر برای هماهنگی‌های بیشتر بوده است و جایی در قانون نیامده که رئیس شورا نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری به هر دلیل عوض شده و باید تعامل داشته باشیم، تصریح کرد: رشت نباید بدون مدیر بماند. با رأی مردم وارد پارلمان شهری شده‌ایم و ۱۱ نفر هستیم؛ هر کدام از اعضا گزینه‌ای برای شهرداری دارد می‌تواند معرفی کند.

رمضانپور با تأکید بر اینکه در شورای شهر رأی با اکثریت است، گفت: عده‌ای به دنبال این هستند که همه چیز مطابق خواسته‌های آنها باشد.

وی با اشاره به قولی که به رضا رسولی در جلسه استیضاح حاج محمدی مبنی بر رأی به گزینه وی برای تصدی شهرداری رشت، افزود: من تحت هیچ شرایطی زیر قولی که داده‌ام نخواهم زد ما برای کار آمده‌ایم نه سهم‌خواهی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز