خبرگزاری کار ایران

بر اثر برخورد کامیون رخ داد؛

سقوط پل هوایی بر روی دو خودرو 7 کشته و مصدوم برجای گذاشت/ مسدود شدن ۲ ساعته اتوبان تهران- زنجان

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۷۸۳

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با پل هوایی در اتوبان تهران - زنجان، پل بر روی دو خودروی پراید و تریلر سقوط کرد و 7 فوتی و مجروح برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا، اصغر جعفری ‌روحی در این باره گفت: این حادثه در کیلومتر ۷۵ اتوبان زنجان - تهران بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با پل هوایی واقع در اتوبان زنجان - تهران، پل بر روی دو خودروی تریلر و پراید سقوط کرد.

وی با بیان اینکه در حادثه سقوط پل هوایی در کیلومتر ۷۵ جاده زنجان - تهران یک آقای ۵۵ ساله جان خود را از دست داد، افزود: گفتنی است در این حادثه ۶ نفر (۳ آقا و ۳ خانم) نیز مصدوم شدند.

این مسئول در رابطه با اعزام آمبولانس به محل حادثه، تصریح کرد: سه کد آمبولانس غزال، ریلی و بهارستان در ساعت ۱۹:۲۵ دیروز به محل حادثه برای امدادرسانی به مصدومان اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با اشاره به انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی برای مصدومان حادثه سقوط پل هوایی، ادامه داد: مصدومان پس از اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی به بیمارستان بوعلی خرم‌دره منتقل شدند.

جعفری‌روحی با بیان اینکه اتوبان زنجان - تهران حدود ۲ ساعت به دلیل حادثه رخ داده مسدود شده بود، خاطرنشان کرد: تردد خودروها از مسیر کند رو مجتمع غزال انجام می‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز