خبرگزاری کار ایران

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه خبر داد:

واگذاری 400 هزار واحد در طرح ملی مسکن به متقاضیان

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۷۸۲

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: در طرح مسکن ملی ۴۰۰ هزار واحد به متقاضیان واگذار می شود و افراد می‌توانند با حداقل آورده صاحب خانه شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمود محمودزاده با اعلام این خبر گفت: به زودی اولین مرحله واگذاری طرح اقدام ملی مسکن انجام می شود و متقاضیان می‌توانند با حداقل آورده صاحب خانه شوند.

وی اضافه کرد: این طرح طوری طراحی شده است که نیازی به کمک دولت ندارد اما فشار بیشتری به مردم وارد می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی افزود: برای طرح اقدام ملی مسکن حدود ۴ هزار نفر از مردم استان واجد شرایط هستند که هزار و ۵۰۰ نفر از آن‌ها به بانک معرفی شده اند.

محمود زاده اضافه کرد: آورده شخص (در ۵ مرحله) و تسهیلات ۱۸ درصدی، دو منبع برای ساخت مسکن در این طرح هستند و صد درصد مصالح ساخت این واحد‌ها در کشور تولید می‌شود.

وی افزود: هدف وزارت راه و شهرسازی تولید مستمر مسکن است و از ۹ روش برای آن استفاده می‌کند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در ادامه گفت: ساختمان ۷۵ متری، فقط ۵۰۰ هزار تومان بیمه می‌شود، اما ۳۵ درصد از وام ۱۰۰ میلیونی هزینه بیمه است و تامین اجتماعی هیچ سرویسی به این ساختمان‌ها نمی‌دهد و روا نیست این هزینه نیز پرداخته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز