خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای کاشان خبر داد:

افتتاح ۶ طرح آبرسانی روستایی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۷۱۵

مدیرعامل آبفای کاشان گفت: شش طرح آبرسانی روستایی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با اعتباری بالغ بر ۱۸۹ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدرضا اسدی اظهار داشت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 189 میلیارد ریال با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور افتتاح شد که پنج طرح مربوط به شهرستان کاشان و یک طرح در حوزه‌ی روستایی شهرستان آران و بیدگل است.

به گفته وی اجرای خط انتقال آبرسانی به مجتمع‌ آبرسانی اردهال به طول ۵۲ کیلومتر مهم‌ترین طرح‌ آبرسانی در منطقه و شهرستان کاشان است که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

اسدی افزود: این خط انتقال با لوله چدن داکتیل اجرا شده و به این وسیله آب شرب و بهداشتی هشت روستای بخش نیاسر از توابع شهرستان کاشان تأمین می‌شود. احداث مخازن ذخیره در طول مسیر خط انتقال با حجم یک هزار و۵۵۰ مترمکعب از دیگر ویژگی های این پروژه است.

مدیر عامل آبفای کاشان افزود: طرح آبرسانی به روستای قهرود با اعتباری بالغ بر۱۰ میلیارد ریال و اصلاح شبکه‌های آبرسانی چهار روستا به طول ۱۶ کیلومتر از دیگر پروژه‌هایی بود که در این مراسم به صورت رسمی به بهره‌برداری  رسید.

اسدی یادآور شد: جمعیت تحت پوشش این طرح‌ها بیش از ۱۰ هزار و ۳۵۰ نفر است که از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار شده‌اند.

به گفته وی اجرای این پروژه نقش مهمی در تثبیت جمعیت روستایی و پیشگیری از مهاجرت روستائیان به دیگر نقاط شهرستان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز