خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود مطرح کرد:

افزایش 200 کلاس برخط در دانشگاه صنعتی شاهرود/ تعداد کاربران به بیش از 2 هزار نفر افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۶۰۶

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به رونمایی از سامانه جامع آموزش مجازی (LMS ) در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این دانشگاه از 4 کلاس درسی نیمسال گذشته به 200 کلاس برخط در نیمسال تحصیلی جدید ارتقا و تعداد کاربران به بیش از 2 هزار نفر افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمد مهدی فاتح با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس و تبریک سال تحصیلی جدید، به فراز و فرودهای انقلاب اسلامی تا رسیدن به چهل سالگی اشاره کرد و گفت: ما هیچگاه یاد شهیدان را فراموش نکرده و همگی به پهنه وسعت سرزمین مان ایران همراه یکدیگر بوده ایم.
 
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه این حماسه این روزها با پیکار مدافعین سلامت ادامه دارد خاطر نشان کرد: ما ملت زنده ای هستیم که با پشتوانه فضای عطر آگین شهادت با تمام توان پای کار ایستاده ایم، همان طور که در ابتدای شیوع این بیماری ملت ما بسیجی وار وارد صحنه کار و همدلی شد و تلاش کردند تا کمبودها و ضعف های پیش آمده را برطرف کنند.

وی گفت: بهترین آرایش نظامی در شرایط کنونی برای دانشگاه، پیاده سازی زیرساخت مناسب آموزش غیر حضوری است و مجموعه دانشگاه صنعتی شاهرود بلافاصله خود را با شرایط پیش آمده تطبیق داد به نحوی که در همه عرصه های کشور شاهد این پایداری و استقامت بوده ایم.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود بیان کرد: سامانه مدیریت یادگیری (LMS) تجهیز، تقویت و توسعه داده شده است و با استفاده از این سامانه می توان تمامی نشست ها، کلاس های تمرین و آزمون ها را به صورت برخط انجام داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز