خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان:

خرید 670 میلیون ریال منابع برای کتابخانه های عمومی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۵۹۹

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: از ابتدای امسال ۶۷۰ میلیون ریال اعتبار در قالب کتاب جدید برای اختصاص به ۱۱ کتابخانه محروم استان قزوین هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه محمد بیگی با اعلام این خبر گفت: کتابخانه‌های استان از نظر منابع و توانمندی‌ها با سه وضعیت ویژه (قرمز)، معمولی (نارنجی) و مناسب (سبز) طبقه بندی شدند و اولویت‌های موجود در حمایت و ارسال منابع جدید به کتابخانه‌های استان قزوین شناسایی شد.

وی افزود: ۱۱ کتابخانه استان شامل کتابخانه‌های روستایی، کتابخانه‌های مناطق محروم و تازه تاسیس و کتابخانه‌های دارای مخاطبین بالا در اولویت قرار گرفتند.

محمدبیگی اضافه کرد: بعد از این مرحله لیستی از تازه‌های نشر و کتاب‌های قابل خریداری به این کتابخانه‌ها ارسال شد و نهایتا با افزودن پیشنهادات کتابداران و مسئولان این کتابخانه‌ها و تایید لیست ۲ هزار و ۲۱۳ عنوان کتاب و ۲ هزار و ۲۶۳ نسخه به ارزش ۶۴۵ میلیون ریال خریداری و در اختیار این کتابخانه‌ها قرار گرفت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین در ادامه گفت: در این مدت به منظور حمایت از نویسندگان و مولفان قزوینی ۶ عنوان کتاب از تازه‌های نشر این استان با اعتبار ۲۴۰ میلیون ریال خریداری و به کتابخانه‌های استان قزوین ارسال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز