خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود؛

اجرای نمادین اعزام رزمندگان به جبهه‌

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۵۰۸

شهردار اردبیل گفت: همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم اعزام نمادین کاروان بسیجیان و رزمندگان به جبهه‌های حق علیه باطل، با هدف نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

حمید لطف اللهیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، دفاع مقدس را از مهمترین افتخارات ملت ایران دانست و افزود: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود، موقعیت حساس کشور را تشخیص داده و به تأسی از امام حسین(ع)، در تحقق شعار «هیهات منّا‌الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت و اعتقادات خود دفاع کنند.

شهردار اردبیل تاکید کرد: انتقال مفاهیم عمیق دفاع مقدس و به تصویر کشیدن ایثار و خلوص رزمندگان اسلام، امری است که هیچگاه نباید به دست فراموشی و غفلت سپرده شود.

لطف‌اللهیان در خصوص اعزام نمادین کاروان بسیجیان و رزمندگان در اردبیل بیان کرد: در این اقدام فرهنگی 2 دستگاه اتوبوس قدیمی، همراه با تعدادی خودرو و موتورسیکلت نظامی به شیوه مناطق جنگی، توسط سپاه اردبیل آماده شده است و بسیجیان با لباس نظامی پس از بدرقه مسئولان شهرستان، سوار خودروها شده و در شهر حرکت خواهند کرد.

وی از برگزاری برنامه‌های متعدد هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: شرایط کرونا و جامعه امروز سبب شده تا برگزاری بزرگداشت ویژه هفته دفاع مقدس در اردبیل نیز دستخوش تغییراتی شود که امیدواریم با این برنامه‌ها بتوانیم گوشه‌ای از جلوه‌های زیبای ایثار و شهادت را برای جوانان و نوجوانان مجسم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز