خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان خبرداد:

ساخت ۳۶۸ واحد مسکونی گلشهر در قالب طرح اقدام ملی مسکن

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۵۰۶

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، گفت: ۳۶۸ واحد مسکونی گلشهر زنجان در قالب طرح اقدام ملی مسکن احداث شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان، رضا خواجه ای، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های بنیاد مسکن  در مسیر تحقق شعار جهش تولید، اجرای کامل و دقیق طرح اقدام ملی مسکن است.

وی با اشاره به اینکه، با توجه به شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)مبنی بر جهش تولید، تاکنون این نهاد ظرفیت تخصصی خود را در اجرای این طرح  و تامین مسکن به کار گرفته است، ادامه داد: سهمیه بنیاد مسکن استان در 12 شهر زیر 100 هزار نفر جمعیت، 722 واحد و در شهر زنجان نیز 368 واحد مسکونی در منطقه گلشهر است.

وی از ثبت‌نام تعداد 2 هزار و 579 نفر در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت در سامانه طرح اقدام ملی مسکن استان خبر داد و گفت: در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت، تعداد متقاضیانی که تاکنون استعلامات آنها تایید شده و در مرحله مراجعه به شعب بنیاد جهت احراز هویت و تایید نهایی است، یک هزار و 899 نفر، تعداد متقاضیانی که افتتاح حساب کرده‌اند، 595 نفر و تعداد متقاضیانی که آورده واریز کرده‌اند نیز 233 نفر است که در صورت استقبال و آورده متقاضیان، بنیاد مسکن آمادگی لازم برای ساخت 722 واحد مسکونی در اینگونه شهرها را دارد.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه، تاکنون 73 قطعه زمین از اداره کل راه و شهرسازی با مساحت 18 هزار و 852 متر مربع واحد با قابلیت احداث 340 واحد مسکونی دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: بنیاد مسکن در مناطقی این طرح را اجرایی می‌کند که دسترسی مناسب به مناطق شهری وجود داشته باشد و زیرساخت‌های انبوه‌سازی تامین باشد تا مردم دچار مشکلات دسترسی بعد از ساخت و سرمایه‌گذاری نشوند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان در ادامه توجه به کیفیت در کنار کمیت و مهم‌تر از همه هماهنگی بین دستگاهی برای اجرای دقیق و به موقع این طرح را امری مهم دانست و خاطر نشان کرد: استفاده از مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد نقش بی‌بدیلی در بهبود کیفیت، ایمنی و تاب‌آوری ساختمان‌ها داشته و امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اقشار کم درآمد جامعه می‌توانند پس از ثبت‌نام و آورده خود به صاحبخانه ‌شدن امیدوار شوند، این طرح همچنین برای سایر متقاضیان مسکن نیز فرصت‌هایی ایجاد کرده است و متناسب با سطوح درآمدی خانوارها به تولید مسکن می‌پردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز