خبرگزاری کار ایران

شکوهی مطرح کرد:

معتاد متجاهر در استان نداریم/ ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای پیشگیری از اعتیاد

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۴۵۵

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه خوشبختانه معتاد متجاهر در استان نداریم، گفت: در عصر کنونی برای مداخله موثر با اعتیاد و جلوگیری از پیامدهای سوء آن نیاز ضروری به استفاده از ظرفیت فضای مجازی داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، بدر شکوهی در دومین جلسه کمیته تخصصی توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: تجربه نشان داده است که در شرایط موجود، استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و بهره برداری از فضای سایبری، دو راهکار اصلی برای پیشگیری از اعتیاد است که در صورت عدم توجه به این دو مقوله توفیق چندانی حاصل نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: عدم بهره مندی از سواد رسانه‌ای در بین دانشجویان، دانش آموزان و اولیای آنها بسیار خطر ناک است و این امر می‌تواند سبب گسترش برخی ناهنجاری ها در جامعه از جمله اعتیاد به مواد مخدر صنعتی شود.

شکوهی گفت: محتوای تولید شده توسط فعالان فرهنگی و اجتماعی در فضای سایبری باید از جذابیت لازم و کافی برخوردار باشد در غیر این صورت بازخورد منفی ایجاد خواهد شد.

وی در پایان خواستار برگزاری کارگاه های آموزشی برای متولیان حوزه مبارزه با مواد مخدر در سطح استان شد و گفت: انتظار داریم رسانه ها در این زمینه بیش از پیش وارد میدان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز