خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبرداد:

۱۲۵۰ نفر در خراسان جنوبی مشمول دریافت وام و دیعه مسکن

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۳۸۵

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی گفت: ۱۲۵۰ متقاضی در این استان مشمول دریافت وام ودیعه مسکن شدند.

به گزارش ایلنا، وحید داعی گفت: 2 هزار و 758 نفر در این استان برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد هزار و 250 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

داعی افزود: با توجه به رکود برخی کسب و کار‌ها بر اثر شیوع ویروس کرونا برخی مستاجران با مشکل روبرو شدند که دولت مصوبه‌ای مبنی بر پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به این قشر تصویب کرد.

وی گفت: براساس این مصوبه رقم دریافت تسهیلات برای تهران، کلانشهر‌ها و سایر شهر‌ها به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شد.

داعی با بیان اینکه ثبت‌نام اولیه این طرح از ۴تا۹ مرداد انجام و پس از آن از ۱۴تا۲۰ مرداد به متقاضیان مهلت داده شد که نسبت به بارگزاری مدارک خود به صورت اینترنتی اقدام کنند، افزود: با توجه به این که در مرحله دوم تعدادی از متقاضیان نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نکرده بودند تا ۲۴ شهریور به آنها فرصت ثبت مدارک داده شد.

وی ادامه داد: از مشمولان دریافت وام ودیعه مسکن در خراسان جنوبی تاکنون ۲۲۷ نفر موفق به دریافت تسهیلات و ۳۷نفر در حال تشکیل پرونده در بانک‌ ها هستند.

وی با بیان اینکه متقاضیان وام ودیعه مسکن باید فاقد زمین و مسکن ودارای اجاره نامه رسمی باشند، افزود: در مرحله اول این طرح به افراد زیر پوشش کمیته امداد و حقوق بگیران تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز