خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت های منطقه ای جهت توسعه شهرستان

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۲۲۷

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم احیای فعالیت تعاونی‌های روستایی، اظهار داشت: باید از ظرفیت های منطقه ای به درستی در جهت توسعه و ایجاد اشتغال روستایی استفاده شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در جلسه پیگیری طرح های اشتغال روستایی با اشاره به فرصت سوزی در حوزه شرکت های تعاونی در سراسر استان گیلان گفت: باید از فرصت‌ها و توانمندی های شرکت های تعاونی در بخش های مختلف بهره مند شویم.

وی ادامه داد: شرکت های تعاونی روستایی زمانی زبانزد فعالیت های روستایی در روستاها بودند اما نتوانستند همزمان خود را با توجه به شرایط، به روز  نمایند.
 
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه اقتصاد در توسعه و پیشرفت هر منطقه نقش اول را ایفا می کند، خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت ها و پتانسیل های هر منطقه برای پیشرفت و توسعه همان مناطق بهره مند شد و در نهایت سود آن به مردم برگردد.
 
وی با اشاره به اهمیت طرح‌های گردشگری برای پیشرفت و توسعه در مناطق و روستاهای مختلف اظهار داشت: این طرح ها علاوه بر اشتغالزایی نقش مهمی در اقتصاد منطقه خواهند داشت.
 
فتح اللهی با اشاره به اینکه شاخص های برخورداری در زمینه های مختلف در شهرستان رشت زیبنده رشت به عنوان مرکز استان گیلان نیست، اضافه کرد: باید برای رفع کاستی ها و مشکلات و ارتقاء شاخص ها اراده مان را قوی کنیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز