خبرگزاری کار ایران

در جمع مردم عشایر مطرح شد؛

تلاش فرماندار پارس آباد برای حل مطالبات عشایر مغان/ نحوه واگذاری اراضی به عشایر مغان بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۲۲۰

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: در تلاشیم تا فصل کشت بهاره زمین عشایر در اختیارشان قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم امامی به همراه بخشدار اسلام آباد با حضور در جمع مردم عشایر روستاهای هزار کندی و طومارکندی با مردم این منطقه دیدار و ابعاد و نحوه واگذاری و برنامه‌های دولت برای تحقق مطالبات عشایر را تشریح کردند. 

وی از تلاش برای حل و فصل و واگذاری اراضی و املاک مسکونی به واجدین شرایط تا فصل کشت بهاره خبر داد و گفت: اراده دولت به حل و فصل این خواسته دیرین عشایر بود و با مصوبه خود آن را مسجل کرد.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به مولد و تولید کننده بودن عشایر افزود: عشایر منطقه مغان به واسطه تولیدات برای تامین مایحتاج کشور حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند لذا تلاش خواهیم کرد تا با بهره گیری از  ظرفیت مصوبه دولت هرچه سریع و با دقت و رعایت عدالت و انصاف اجرای واگذاری را شروع کنیم.

امامی با بیان اینکه در تلاشیم تا فصل کشت بهاره زمین عشایر در اختیارشان قرار گیرد، تصریح کرد: بالغ بر ۲۲۰۰ املاک مسکونی در قالب این طرح تعیین تکلیف خواهد شد و همچنین ۴۲۰۰ هکتار اراضی برای اجرای مصوبه هیات دولت برای عشایر محدوده نشین در نظر گرفته شده است.

وی گفت: بر تمامی مسائل و مشکلات طرح در چند هفته اخیر اشرافیت یافته  و برای حل آن اهتمام ویژه داریم و اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد در پایان بیان کرد: خدمت به مردم و عشایر را وظیفه خود می دانیم و برای این خدمت بر هیچ کسی منتی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز