خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد:

مشکلات شبکه اینترنت در همه مدارس رشت رفع شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۲۱۵

فرماندار رشت بر لزوم پیگیری و رفع مشکلات اینترنتی همه مدارس شهرستان در اسرع وقت تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، رفع دغدغه ها و نگرانی های موجود در حوزه آموزش و پرورش را نیازمند هماهنگی و همکاری همه دستگاه ها دانست و اظهار داشت: اراده همه ما بر کمک به جامعه و افراد آن وخدمت صادقانه و همچنین دغدغه ما رفع نگرانی های موجود است.

فرماندار شهرستان رشت در خصوص تعیین زمان تدریس اینترنتی معلمان در طول روز، تصریح کرد: این موضوع نیازمند کارشناسی دقیق است و اینکه بررسی شود نحوه همراهی و همکاری معلمین و والدین در چه زمانی در طول روز بهتر خواهد بود.
 
وی تاکید کرد: برای اتخاذ هرگونه تصمیمی باید منفعت همگان و ارتقا کیفیت خدمات برای دانش آموزان در نظر گرفته شده به گونه ای که شرایط بدتر از پیش نشود.
 
وی در خصوص رفع مشکلات اینترنت برای استفاده بهینه دانش آموزان از فضای مجازی، اظهار داشت: برای رفع مشکلات مدارسی که دسترسی به اینترنت دچار مشکل هستند، حتما پیگیری های لازم از طریق اداره مخابرات صورت خواهد پذیرفت.
 
فتح اللهی با اشاره به شیوع آنفولانزا در فصول سرد سال، بیان داشت: با توجه به اینکه شهرستان رشت و استان گیلان همواره از روزهای اول شیوع کرونا به طور جدی در معرض بحران کرونا قرار داشته است، نیاز است سهمیه واکسن آنفلوانزا در استان و شهرستان افزوده شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز