خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی سمنان مطرح کرد:

ایجاد 639 طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد سمنان در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۰۸۳

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از ایجاد ۶۳۹ طرح اشتغال برای مددجویان از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: ۲۶ میلیارد و ۸۸۷ میلیون تومان برای در قالب پرداخت تسهیلات به مددجویان ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، حمید حاجی عبدالوهاب مشاور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در دیدار با مدیرکل و هئیت امنای کانون خیرین اشتغال استان سمنان بابیان اینکه ضروری است کانون خیرین اشتغال به‌مثابه اتاق جنگ برای ایجاد اشتغال باشد،تصریح‌کرد: اکنون جنگ‌های نرم‌افزاری جایگزین جنگ سخت‌افزاری شده و باید از سنگر اشتغال برای رفع بی‌کاری در کشور کوشید.

وی با اشاره به اینکه کانون خیرین کارآفرین اشتغال استان سمنان مانند نهالی است که با حمایت خیرین و حامیان شکوفا و بارور می‌شود، تصریح کرد: تاکنون هشت کانون خیرین اشتغال در کشور ایجاد و در حال شکل‌گیری است.

حمید حاجی عبدالوهاب کانون خیر اشتغال را مرکز اجتماع مؤسسات خیریه باهدف بهره‌گیری از خیرین اشتغال دانست و تصریح کرد: مراکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و جهادگران اشتغال باید با کانون خیرین پیوند برقرار کنند.

محسن مسعودیان راد به جزئیات و منابع اشتغال ایجادشده در سال جاری اشاره کرد و گفت: ۲۶۱ طرح اشتغال بااعتبار ۱۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از منابع بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه، ۲۲۱ طرح با اعتبار شش میلیارد و ۲۰۳ میلیون تومان از منابع صندوق امداد ولایت، ۱۲۹ طرح با اعتبار شش میلیارد تومان از منابع اشتغال روستایی و ۲۸ طرح از محل اعتبارات استان سمنان برای اشتغال مددجویان در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه تنها نباید به مقوله اشتغال نگاه اقتصادی داشت، تصریح کرد: بعد اجتماعی و رفع بی‌کاری نگاهی است که باید در این مقوله مهم پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز