خبرگزاری کار ایران

طباطبایی مطرح کرد:

لزوم آموزش مهارت زندگی و اشتغال به کودکان با شیوه های نوین

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۰۴۲

مدیرمجموعه شهر نقش کار آزمونیا گفت: باید مهارت زندگی و اشتغال را به کودکان با شیوه های نوین آموزش داد و اگر بتوان با استعدادیابی به‌موقع، کودکان را به راهی که توانایی و علاقه دارند، فرستاد می‌توان آینده‌ای روشن را برای آنها تصور کرد، به همین منظور به فکر راه‌اندازی مجموعه شهر نقش کار آزمونیا افتادیم.

به گزارش ایلنا، سید حسین طباطبایی در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود چند دهه غرفه مشاغل در این مجموعه عنوان کرد: با سناریوی داخلی که برای مجموعه تعریف شده، فاکتورهای هوش هیجانی کودک آنالیز و بررسی می شود که در استعدادیابی وی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در این مجموعه سعی شده است کودک را با بازار کار آشنا کنیم تا بتوانند در آینده بهتر با این بازار ارتباط گرفته و وارد آن شوند.

طباطبایی با بیان اینکه غرفه‌های ما به دو دسته هزینه زا و درآمدزا تقسیم می شوند، متذکر شد: در سایر مجموعه‌های سطح کشور کودکان برای هر غرفه باید مبلغی جداگانه هزینه کنند اما در مجموعه شهرنقش کار آزمونیا تنها هزینه ورودی پرداخت می‌شود و کودک باید خود با حضور در غرفه درآمدزا، هزینه استفاده از غرفه‌های هزینه‌زا را درآورد.

مدیر مجموعه شهر نقش کار آزمونیا با اشاره به اینکه کودکان تئوری انتخاب و تمام مهارت‌های لازم را درکنار تجربه مشاغل در این مکان به دست می‌آورند، خاطرنشان کرد: در این مجموعه سعی شده است کودک را با بازار کار آشنا کنیم تا بتوانند در آینده بهتر با این بازار ارتباط گرفته و وارد آن شوند.

وی با بیان اینکه شهر نقش کار آزمونیا از تیرماه ۱۳۹۸ راه اندازی شد، درخصوص مدت زمان حضور گفت: هزینه هر کودک چهار ساله تا ۱۴ ساله برای حضور در این مجموعه که چهار ساعت و نیم به طول می‌انجامد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز