خبرگزاری کار ایران

در مراسمی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور:

تعاون فارس، اتاق برتر کشور شد‌

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۰۳۵

در همایشی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از اتاق‌ تعاون فارس به عنوان یکی از دو اتاق برتر کشور تقدیر شد.

به گزارش ایلنا، مجتبی محلاتی دبیر اتاق تعاون فارس در این خصوص گفت: اتاق تعاون فارس، توانست در بین ۳۱ اتاق تعاون استان‌های مختلف کشور بالاترین امتیاز را به دست آورده و در کنار استان کرمان، اتاق تعاون برتر کشور شود.

وی با بیان اینکه اتاق تعاون فارس تلاش کرده در حوزه های مختلف بهترین خدمات را به تعاونگران ارائه دهد، اظهار داشت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حوزه‌های فعالیت اتاق‌های تعاون کشور را از جمله حوزه حقوقی، مالی، ثبت، تغییرات شرکت تعاونی‌ها و کمیسیون‌های تخصصی از جمله کمیسیون اعتبار، درمان، مصرف، مسکن، گردشگری، صنعت، مرزنشینان و ... را مورد بررسی قرار داده و در نهایت بر اساس امتیاز بندی صورت گرفته اتاق تعاون استان فارس را به عنوان اتاق برتر کشور انتخاب و معرفی کرد.

وی بیان داشت: همچنین از دیگر محورهای مهم بررسی های به عمل آمده در این انتخاب، عملکرد کمیسیون‌های داوری و حقوقی اتاق های تعاون بود که در گذشته نیز کمیسیون داوری اتاق تعاون فارس برتر کشور شده بود و هم اکنون نیز در امتیازبندی صورت گرفته در حوزه داوری، اتاق تعاون فارس از فعالیت چشمگیری برخوردار بود.

دبیر اتاق تعاون فارس با اظهار امیدواری نسبت به آن که مجموعه این فعالیت ها منجر به رونق فعالیت تعاون گران شود گفت: اتاق‌های تعاون سراسر کشور در کنار ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ها، در تلاشند تابه سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور دست پیدا کنند.

وی موفقیت فارس در تشکیل شرکتهای تعاونی در حوزه های مختلف را از دیگر محورهای انتخاب اتاق تعاون فارس به عنوان اتاق برتر کشور ذکر کرد و گفت: فارس هر ساله در حوزه تشکیل شرکت‌های تعاونی، مقام برتر کشور را دارد که این مهم مرهون همراهی و تلاش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس است.

محلاتی با بیان اینکه اتاق تعاون به همراه بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون و بیمه تعاون توانسته، خدماتی خوبی را به تعاونی ها ارائه دهد. افزود: شرکتهای تعاونی فارس تا کنون ۱۲۰هزار خانوار استان را صاحب خانه کرده اند یادآور شد: به طور کلی در فارس روحیه تعاون نسبت به سایر استان های کشور بیشتر وجود دارد و فرهنگ تعاون در استان فارس به مراتب از سایر استان‌ها بالاتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز