خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان :

درس بزرگ دفاع مقدس مشق وحدت و مقاومت است

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۰۱۸

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با تاکید بر لزوم وحدت و انجام کار درست برای مردم و کشور گفت : درس بزرگ دفاع مقدس ، مشق وحدت و مقاومت است .

به گزارش ایلنا از سمنان، فاطمه منصوری در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان و در مراسم تجلیل از کارکنان ایثارگر دستگاههای اجرایی با اشاره به آموزه‌های پرشمار دفاع مقدس، بیان کرد: بزرگداشت و بازخوانی و یادآوری حماسه آفرینی دلیرمردان و شیر زنان میهن اسلامی بهانه‌ای برای تجدید پیمان با انسان‌های وارسته ای است که از جان گران مایه خود در راه حفظ و نشر ارزش‌های و دفاع از اسلام و کیان و امنیت سرزمین گذشتند تا رسالتشان را به نیکی به جای بیاورند.

وی با بیان اینکه رسالت دیروز رزمندگان امروز به ما رسیده و باید از آن پاسداری کنیم، افزود: ایمان ، باور، اخلاص و تصمیم برای رهایی دنیا و تعلقاتش در راهی پر خطر و قرار دادن جان شیرین بر کف دست ، کار ساده‌ای نیست و به راحتی نمی‌توان از آن صحبت کرد لذا امروز تنها می‌توان از این ایثارگری‌ها درس گرفت و از مقام شامخ شهدا، تجلیل کرد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه مسئولان در برابر خون شهدا رسالتی سنگین دارند، بیان کرد: کار برای مردم ادامه راه آنها است و از سوی دیگر زندگی و اعمال ما باید به گونه‌ای رقم بخورد که شایسته جانفشانی‌های عاشقانه مردان و زنان مبارز و آزاده کشورمان باشد تا در به ثمر نشستن رشد، بالندگی، توسعه و سرافرازی ایران اسلامی گام‌های بلندی برداریم.

منصوری با اشاره به اینکه یکی از اقدامات اساسی برای روشن شدن افکار جامعه پیام‌آوری زینب گونه خانواده‌ها نزدیکان و هم رزمان شهدا و بازخوانی روزهای دفاع مقدس و حال و هوای حاکم بر اذهان و تفکر رزمندگان است، گفت: این امر سبب احساس مسئولیت‌ بیشتر در جامعه خواهد شد و بدانیم که هر یک به چه میزانی در تعیین سرنوشت میهن اسلامی تأثیر گذار هستیم.

وی با بیان اینکه رزم امروز ما کار کردن درست برای مردم و کشور است، تاکید کرد: مشق و درس بزرگ دفاع مقدس برای ما مشق وحدت و مقاومت محسوب می‌شود و چیزی که در هر برهه‌ای از تاریخ بیش از همیشه به آن نیازمندیم وحدت کلمه است لذا معتقد هستیم سهمگین‌ترین ضربه‌ها زمانی است که از درون شکاف ایجاد شده و انسجام و وحدت از بین برود.

در این جلسه از تعدادی از کارکنان ایثارگر دستگاهای اجرایی و استانداری با اهدا لوح تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز