خبرگزاری کار ایران

با کسب رتبه نخست در کنکور تجربی؛

نام سیدامیر سید شنوا در لیست مفاخر علمی موزه عمارت شهرداری اردبیل قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۰۱۴

شهردار اردبیل از سید امیر سید شنوا نفر اول کنکور تجربی در عمارت شهرداری اردبیل تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهردار اردبیل امروز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از سید امیرسید شنوا نفر اول کنکور تجربی با اهدای لوح سپاس در موزه عمارت شهرداری اردبیل تقدیر و تجلیل کرد.

دکتر لطف اللهیان در دیدار با خانواده سید شنوا گفت: اگر امروز فرزندی از فرزندان اردبیل در قله های علمی فرهنگی اجتماعی هستند و بمانند ستاره می‌درخشند نشان از توانمندی فرزندانش است که روز به روز این توانمندی منجر به توسعه منابع نیروی انسانی خواهد شد چرا که معتقدیم اصول و پایه هر توسعه فرهنگی و عمرانی، وجود انسانهای توسعه یافته است.

وی گفت: این ذوق،شوق و شادی که در خصوص موفقیت و کسب رتبه برتر توسط فرزند عزیزمان در سطح استان حاکم است قطعا آثار مطلوب و ارزشمندی برای ما داشته و الگویی مناسب برای سایر فرزندانی خواهد شد که در آینده علاوه بر اینکه جز سرمایه های علمی و فرهنگی ما خواهند بود برای توسعه استان نیز قدم‌های موثری خواهند برداشت.

شهردار اردبیل ضمن ارزوی موفقیت برای امیر سیدشنوا این موفقیت را که سرمنشا آن تربیت و آموزش توسط معلمان و مدارس دانست و گقت: همه ما از این موفقیت شاکر و خوشحال هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز