خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

نجات مادر و دو فرزندش در آتش‌سوزی ساختمان ۶ طبقه

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۹۷۹

آتش‌سوزی اتاق سرایداری در یک ساختمان ۶ طبقه مسکونی واقع در خیابان سهروردی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایلنا، صبح امروز در پی تماس ساکنان یک ساختمان شش طبقه مسکونی با سامانه ۱۲۵ و اطلاع‌رسانی این آتش سوزی، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله و همزمان آتش نشانان ایستگاه‌های ۵۳، ۷۳ و گروه امداد ونجات ۱۳ این سازمان را به خیابان شهید بهشتی، خیابان سهروردی شمالی روانه کرد.

یدالله مددی معاون منطقه ۶ عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل آتش سوزی حضور یافته بود، گفت: آتش سوزی در یک اتاق سرایداری به مساحت تقریبی ۲۰ متر مربع که در طبقه منفی یک قرار داشت، رخ داد.

وی با اشاره به انتشار دود ناشی از این آتش سوزی از مسیر رمپ پارکینگ منفی ۱ به طبقات فوقانی و راهروها، اضافه کرد: نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله پس از قطع برق و گاز ساختمان و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی، در قالب دو گروه عملیات خود را آغاز کردند.

مددی ادامه داد: یک گروه از آتش نشانان توانستند به سرعت خود را به کانون آتش سوزی رسانده و شعله‌های آتش را مهار کنند و گروه دیگر نیز به جستجو در داخل طبقات ساختمان پرداختند و موفق شدند سه نفر از ساکنان یکی از واحد مسکونی در طبقات بالایی که شامل مادر و دو فرزندش بود را به سلامت از محیط خطرناک به محلی امن انتقال دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز