خبرگزاری کار ایران

سعید غریب خواجه:

تمهیدات برگزاری هشتمین نمایشگاه رینوتکس آبان ماه پیش‌بینی می شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۷۹۴

مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی گفت:هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) از 22 تا 25 آبان امسال برگزار می‌شود و در صورت ممنوعیت برگزاری این نمایشگاه تخصصی بصورت حضوری،تمهیداتی برای برگزاری بصورت مجازی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،سعید غریب خواجه در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان برگزاری هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) امسال گفت:این نمایشگاه در 17 زون تخصصی ودر چهار بخش ایده‌های فناورانه، توسعه و تجاری‌سازی فناوری، فروش محصولات دانش‌بنیان و نیازمندی‌های فناورانه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تاثیر شرایط کرونا در برگزاری این نمایشگاه گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی اولویت اصلی ما در برگزاری نمایشگاه بوده و ما تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم.

غریب خواجه از اجرای تمهیدات برگزاری مجازی نمایشگاه در صورت ممنوعیت برگزاری نمایشگاه های تخصصی نیز خبر داد و گفت: در این خصوصه با دو شرکت تخصصی در این حوزه جلساتی داشته ایم و اگر برگزاری نمایشگاه و جشنواره به صورت مجازی انجام شود تجربیات دیگر نمایشگاه های مجازی مد نظر خواهد بود.

وی افزود: بررسی ها و ارزیابی ها نشان‌می دهد بیش از ۷۰ درصد شرکت کنندگان در نمایشگاه های گذشته اعلام کرده اند در صورت امکان در نمایشگاه انسان تازه خواهد شد از این رو در صورت برگزاری حضوری در طراحی و پلان های داخلی سالن های نمایشگاه نیست تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت شده است.

وی ادامه داد: در اولین نمایشگاه ۱۵۹ طرح، نمایشگاه دوم ۵۹۳ طرح، نمایشگاه سوم ۹۷۳، طرح، نمایشگاه چهارم یک هزار و ۷۱۳ طرح، نمایشگاه پنجم یک هزار و ۷۳۲ طرح در ششم یک هزار و ۶۱۲ طرح و در نمایشگاه سال گذشته سه هزار و ۲۲۲ طرح دریافت شده بود.

غریب اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا امسال تصور می شود در بحث بهداشتی و مهندسی پزشکی با تعداد طرح های بسیار زیادی مواجه شویم

وی ادامه داد: براساس استانداردهای ارزیابی نمایشگاه ها، ارزیابی اثربخشی آخرین نمایشگاه رینوتکس در سال گذشته ۱۶ درصد از فناوران و شرکت های حاضر توانسته اند اقدام به راه اندازی کسب و کار کنند که این درصد معیار جهانی است.

مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی گفت: همچنین براساس این ارزشیابی، ایجاد شبکه فروش حدود ۱۰ درصد، افزایش سهم بازار ۵ درصد، جذب سرمایه گذاری های داخلی ۳ درصد، اخذ وام در حدود ۵ درصد و عقد قراردادهای داخلی حدود ۹ درصد انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز