خبرگزاری کار ایران

زارع در دیدار مشاور وزیر کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد:

عادی‌سازی شرایط زندگی مردم در مناطق سیل‌زده در اولویت است

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۷۲۹

استاندار گیلان به بسیج امکانات و بهره گیری از ظرفیت های مختلف در جهت کمک رسانی به مناطق سیل زده تالش اشاره کرد و گفت: عادی سازی شرایط زندگی مردم در این مناطق ، اولویت است.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در دیدار مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به اینکه بخشی از جامعه هدف مجموعه بزرگ این وزارتخانه از اقشار آسیب پذیر هستند، اظهار داشت: به سبب ظرفیت های موجود در مجموعه ها و شرکت های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امکان کمک به سیل زدگان وجود دارد.

وی به بازدید خود از مناطق سیل زده تالش اشاره و خاطرنشان کرد: باید در سریع‌ترین زمان ممکن با بسیج امکانات و هدایت به مناطق سیل زده، شرایط زندگی مردم را به روال عادی برگردانیم.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: اسکان خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل و تامین ارزاق عمومی و اقلام ضروری، در اولویت است.

در این دیدار مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به تاکید دکتر شریعتمداری برای سفر به گیلان و ارائه هر کمک و خدمتی با نظر استاندار در مناطق سیل زده تالش اشاره و بیان کرد: آماده شناسایی نیازمندی ها و ارائه اقلام ضروری و ارزاق عمومی هستیم.

کریم یاوری افزود: از تمامی ظرفیت های موجود در مجموعه دستگاه ها و شرکت های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کمک به شرایط موجود به ویژه رفع مشکل بنگاه های اقتصادی با ارائه تسهیلات و نیز رفع مشکلات معیشتی کارگرانی که در مناطق سیل زده هستند، بهره می گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز