خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس کل دادگستری استان قزوین از گشت محله محور تاکستان

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۶۴۶

رئیس کل دادگستری استان قزوین و دادستان عمومی و انقلاب تاکستان به صورت سرزده و شبانه از گشت محله محور رضویون در باغات این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام قدرتی در حاشیه این بازدید که از ساعت 11 شب تا 2 بعد از نیمه شب  انجام شد ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: بسیجیان در همه سال های انقلاب همواره شجاعانه و ایثارگرانه یاریگر نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت گر ملت بوده اند، که  تشکیل گشت محله محور بسیج (گشت رضویون) در شهرستان تاکستان موید این خصوصیات است.

مقام ارشد قضائی استان با اشاره به اینکه راه اندازی گشت رضویون با هدف ایجاد امنیت بیشتر برای شهروندان صورت گرفته است، افزود: خوشبختانه با آغاز فعالیت این گروه تاکنون شاهد کاهش آمار ارتکاب جرائم بخصوص در حوزه سرقت از باغات این شهرستان بوده ایم و امیدوارم این اقدام با هماهنگی مسئولین محترم سپاه استان و شهرستانها در تمام حوزه های قضائی انجام شود.

وی اعلام داشت: حقیقت این است که تاکنون هرکجا نظام با بن بست مواجه شده حضور بسیج سبب بازگشایی بن بست ها  و مایه امید ملت و یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده نظام شده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در جمع گروهی از نیروهای گشت رضویون بیان داشت: حاضرم ثواب سی سال قضاوت خود را بدهم و در مقابل، شما جوانان بسیجی ثواب یک شب از حضورتان در این گشت های شبانه که برای حفظ امنیت و آرامش مردم و جامعه انجام می شود را به بنده بدهید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز