خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه :

39 طرح ماحصل مشارکت مردمی در طرح آجر به آجر در امر مدسه سازی است

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۵۴۰

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت : طرح آجر به آجر از ابتدای امسال و با هدف جمع آوری کمک‌های خرد مردمی و ورود به عرصه مدرسه سازی 39 طرح ماحصل این طرح بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت : طرح آجر به آجر اقدامی عملی برای تکمیل پروژه‌های آموزشی است و امکان حضور افراد بیشتری را در این فعالیت مهم خیرخواهانه فراهم می‌سازد.

وی با اشاره به فعال شدن سامانه مهر مدرسه برای جمع آوری کمک‌های خیرین در امر مدرسه سازی در طرح آجر به آجر، افزود : آحاد مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه مهر مدرسه (mehremadrese.ir) که برای ورود خیرین و جمع آوری کمک‌های مردمی برای امر مدرسه سازی فعال شده، در این طرح مشارکت داشته باشند.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه خیرین در سامانه "مهر مدرسه" به هر میزان می‌توانند کمک‌های خود را برای تکمیل یا احداث پروژه‌ها اهدا کنند و این سامانه زمینه ساز تسهیل جلب مشارکت‌های مردمی است، افزود: در این سامانه هر فرد می‌تواند با تنها گذاشتن یک آجر به عرصه مدرسه سازی قدم بگذارد.

وی اشاره‌ای هم به مشارکت کرمانشاهی‌ها در طرح آجر به آجر داشت و ادامه داد: اداره کل نوسازی مدارس استان از ابتدای سال ۱۳۹۹ در راستای اجرایی نمودن بسته تحول اجرایی مشارکت‌های مردمی طرح آجر به آجر تمام توان خود را به کار گرفته و ماحصل این اقدامات شروع ۳۹ پروژه در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان است.

نظری افزود: با مشارکت خوب مردم در این طرح شاهد تحول در عرصه مدرسه سازی در استان باشیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز