خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای‌عالی اصلاح‌طلبان استان اردبیل:

تخریب دولت در شرایط فعلی تخریب کل نظام است

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۵۰۳

رئیس‌شورای‌عالی اصلاح طلبان استان اردبیل از دخالت برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب مدیران گلایه کرد و آن را باعث ایجاد تعلل در برنامه‌های دولت دانست.

حجت‌الاسلام محمدباقر فلسفی در جمع خبرنگاران با اشاره به اعمال فشار بعضی از نمایندگان مجلس در جهت انتصاب حامیان خود در بدنه دستگاه‌های دولتی در استان عنوان کرد: متأسفانه عده‌ای بدشان نمی‌آید که دولت محلی را درگیر عزل و نصب‌های زود هنگام کرده و مطامع شخصی و جناحی خود را پیگیری کنند.

دخالت‌ در عزل و نصب‌ها در ماموریت‌های مانع ایجاد می‌کند

وی افزود: این افراد بدانند که این دخالت‌ها در اجرای ماموریت های محوله دولت مانع ایجاد می‌کند و تحمیل و گماردن نیروهای ناهمسو و گاها مخالف با برنامه‌های دولت در پست‌های اجرایی ، چوب گذاشتن لای چرخ دولت است و در شرایط اقتصادی و اجتماعی حاکم، ریختن آب در آسیاب دشمن تلقی می‌شود.

رئیس شورای‌عالی اصلاح طلبان استان اردبیل از مقامات ارشد دولتی در استان خواست بجای توجه به حاشیه‌ها و تن دادن به عزل حامیان دولت و نصب هواداران و حامیان انتخاباتی نمایندگان به پیگیری و تحقق برنامه‌های از پیش اعلام شده دولت بپردازند‌ و بدانند که با حذف نیروهای معتقد به دولت و پذیرفتن نیروهای تحمیلی که در این چند ماه آخر دولت برای تکمیل رزومه اقدام می نمایند نوعی خودکشی است.

حجت الاسلام فلسفی خواستار آن شد که نمایندگان به توصیه آیت الله سید حسن عاملی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب اردبیل عمل نمایند، که توصیه‌های یاد شده از این قرار است: «توصیه خیرخواهانه من به آنها [نمایندگان مجلس] این است که دنبال عزل و نصب‌ها نروند، بعضی از گذشتگان رفتند و خراب شدند و حجت را بر آنان تمام کردند تا دنبال انتصاب فعالان ستادهای انتخاباتی و اقرباء و نزدیکان خود نباشند.»

حفظ وحدت در عین کثرت از آموزه های اصیل اسلامی است

وی ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان استان در مسئولیت خطیر تدوین قوانین اداره امور در شرایط کنونی کشور به تفاوت‌های فکری و سیاسی دولت و مجلس اشاره کرده و گفت: حفظ وحدت در عین کثرت از آموزه‌های اصیل اسلامی است و یقین دارم با استفاده از این آموزه ها در شرایط خاص امروز دشمنان را مایوس خواهد کرد و از برکات و مواهب آن بسترهای توسعه و تعالی کشور فراهم تر از گذشته خواهد بود.

رئیس شورای‌عالی اصلاح طلبان استان اردبیل به ظرفیت‌های قوه مقننه اشاره کرده و گفت: ظرفیت‌های قوه مقننه بسیار عمیق و گسترده است و در عین حال مردم مطالباتی دارند که پرداختن و رسیدگی به آن‌ها در اختیارات هیچ قوه یا نهاد دیگری جز مجلس نیست و امیدوارم که نمایندگان از طریق احصاء و جمع‌بندی مطالبات مردم و اصلاح و تدوین قوانین و مقررات متعدد در راستای رضایت مردم گامی بزرگ در راستای حمایت از نظام اسلامی و مردم رنج کشیده ایران اسلامی بردارند.

دولت نمی‌تواند با دور شدن از هویت سیاسی خود موفق عمل کند

حجت الاسلام فلسفی در ادامه به اهمیت حفاظت از هویت دولت در موفقیت های اجرایی اشاره کرد و گفت: هیچ دولتی در تاریخ نتوانسته است با دور شدن از هویت سیاسی خود در اجرای برنامه‌های اقتصادی و اجتماعی خویش موفق باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که دولت با وفاداری و حفظ سرمایه های اجتماعی خود بر اجرای برنامه‌هایش تا آخرین لحظه جدیت و اصرار داشته باشد و البته این به معنای بی تفاوتی به نقدهای منصفانه نیست.

رئیس شورای‌عالی اصلاح طلبان استان اظهار امیدواری کرد که همه دست اندرکاران نظام در استان بویژه نمایندگان محترم مجلس، دولت را که گرفتار تحریم‌های خارجی و جنگ سخت اقتصادی و مدیریت بیماری منحوس کرونا است در ساماندهی امور اقتصادی و معضلات معیشتی مردم یاری دهند و اجازه دهند تا دولت بتواند با اقتدار ماموریت خطیر خویش را در سخت‌ترین دوران تاریخ انقلاب اسلامی با سربلندی به پایان رساند.

حجت الاسلام فلسفی در پایان از حامیان و هواداران دولت خواست مقامات دولتی را تا جایی‌که بر برنامه‌ها و آرمان‌های دولت اصرار داشته باشند حمایت کنند تا دولت بتواند در انجام ماموریت بسیار دشوار خود در این عصر تاریخی موفق باشد و بتواند در مسیر توسعه و پیشرفت استان نیز موفق عمل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز