خبرگزاری کار ایران

خجسته پور مطرح کرد:

صبر مردم در مقابل مشکلات اقتصادی ادامه ایثارگری 8 سال دفاع مقدس است

کد خبر : ۹۷۱۴۵۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: عرصه اقتصادی و مباحث معیشتی، امروز جبهه دفاع همه جانبه در برابر توطئه ها و تجاوز دشمنان نظام جمهوری اسلامی و کشور است.

به گزارش ایلنا از سمنان، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان امروز دوشنبه در آیین تجلیل از یک ‌میلیون رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس به صورت ویدئو کنفرانس و ارتباط زنده تصویری با مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در سالن همایش های باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان گفت: اگر ما امروز با مشکلاتی در عرصه های مختلف و خاصه در عرصه اقتصادی دست و پنجه نرم می کنیم و مردمان خوب این سرزمین با استعانت از خداوند و در پیش گرفتن صبر و بردباری، متانت به خرح می‌دهند، ادامه از خودگذشتگی و ایثارگری و ارزش‌هایی است که در ۸ سال دوران دفاع مقدس مشهود و نمایان بود.

وی با بیان اینکه حفط و حراست از ارزش ها همواره مستلزم پرداخت هزینه است، اذعان داشت: روزی هزینه حفظ ارزش‌ها در برابر گزند دشمنان، تقدیم جان و از خودگذشتگی و ایستادگی در جبهه های جنگ ابزاری و تسلیحاتی در برابر دشمن بود اما امروز هزینه ای که در مقابل افراد مخالف افکار و عقاید و ارزش‌های خودمان باید بپردازیم، پرداخت هزینه های رفاه و معیشتی و امور اقتصادی است که زندگی مردم را تاثیر قرار داده و یقینا ملت ایران اسلامی در جنگ ‌اقتصادی با دشمنان نیز با ایستادگی، مقاومت و ایثارگری با عزت و افتخار همچون گذشته پیروز خواهد بود.

خجسته‌پور تاکید کرد: دشمنان امروز شعار آزادی معیشت و رفاه مردم ما را سرداده و بر آن فضاسازی تبلیغاتی می‌کنند، اما در عمل اینگونه نیست و با تحریم های اقتصادی، معیشت و آسایش مردم را هدف گرفته اند.

وی اظهار داشت: امروز نیز می‌طلبد که باز هم ایثارگری و استقامت و مقاومت داشته باشیم و با تاسی از ایثارگری های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، این مسیر را تا پیروزی نهایی با قدرت و عزت ادامه دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تاکید کرد: امنیت و آسایش امروز ما در کشور، به واسطه تقدیم شهدای عزیز به نظام‌ است و امیدواریم بتوانیم همواره رهرو راه شهیدان بوده و هر روز و ساعت یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز