خبرگزاری کار ایران

فرماندار آوج خبر داد:

شناسایی سه هزار و ۵۰۷ خانوار نیازمند در شهرستان آوج

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۴۵۴

سه هزار و ۵۰۷ خانوار نیازمند و آسیب دیده از کرونا برای ارایه کمک‌های مردمی در طرح رزمایش مواسات و همدلی شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرماندار آوج با اعلام این خبر گفت: تاکنون سه هزار و ۳۰۰ خانوار از میان خانوارهای نیازمند شناسایی شده از کمک های مردمی طرح رزمایش مواسات و همدلی بهره مند شده اند.

نصرت الله علیرضایی افزود: در قالب کمک به آسیب دیدگان کرونا و با همت خیران و نیکوکاران همچنین ۶ تن گوشت بین ۱۱ هزار خانوار در شهرستان آوج توزیع شده است.

وی همچنین اظهار داشت: در ماه محرم همچنین ۳۵۰ بسته ارزاق و کمک معیشتی هرکدام به ارزش ۲۰۰ هزار تومان بین محرومان شهرستان آوج توزیع شد.

فرماندار آوج همچنین از شناسایی ۲۲۰ دانش آموز نیازمند نوشت افزار در این شهرستان خبر داد و گفت: کار توزیع ملزومات مورد نیاز این دانش آموزان که با کمک خیران تهیه شده از امروز آغاز می شود.

علیرضایی با بیان اینکه آوج مانند دیگر شهرستان های استان قزوین از صنایع بزرگ و مجتمع های کشت و صنعت برخوردار نیست،افزود: اما خیران مقیم و بومی غیرمقیم این شهرستان همت والایی برای مشارکت در امور خیریه دارند و تاکنون همراهی بسیار زیادی با ستاد کمک های مومنانه این شهرستان به عمل آورده اند که جای قدردانی دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آوج گفت: مرحله سوم کمک های مومنانه نیز در این شهرستان با مشارکت نیکوکاران و خیران کلید خورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز