خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت؛

افتتاح یک طرح ورزشی ویژه کارگران استان قزوین در شهر الوند

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۳۷۳

زمین چمن و پینت بال شهر الوند روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان به منظور استفاده کارگران استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در این مراسم رضا گروسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

برای افتتاح این طرح شامل زمین چمن با هزار متر مربع مساحت و زمین پینت بال به متراژ سه هزار متر مربع حدود ۳۸۰ میلیون تومان اعتبار با همکاری بخش دولتی و خصوصی هزینه شده است.

عملیات اجرایی این طرح از شهریور سال گذشته شروع شده بود که به دلیل شیوع کرونا با کمی تاخیر به بهره برداری رسید.

معاون امور اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در این خصوص گفت: ساخت و نگهداری مجموعه‌های ورزشی کارگری و برگزاری مسابقات ورزشی، ۲ ماموریت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که با برنامه ریزی و تامین اعتبار از بخش خصوصی و دولتی پیگیری می‌شوند.

قاسم آقاعلیخانی افزود: ارتقای سلامت جسمی و روانی کارگران از جمله اهداف اداره امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که با توجه به آن، توسعه و تقویت ورزش کارگری در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول افزود: هم اینک سه مجموعه استخر و سونا، ۲ زمین چمن طبیعی و چهار سالن فوتسال کارگری در استان فعال هستند و زمین چمن مصنوعی شهرستان البرز هم امروز به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه سیاست ما در این حوزه، بهره مندی از بخش خصوصی در ساخت، نگهداری و احیای مجموعه ورزش کارگری و حتی برگزاری مسابقات ورزشی است، گفت: در سال گذشته بیش از ۲۸۰ مسابقه، اعزام به مسابقات کشوری و برگزاری دوره‌های آموزشی در استان داشتیم و در سال جاری نیز برنامه ریزی های خوبی در این زمینه علیرغم به شیوع کرونا صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز