خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان خبر داد:

راه اندازی ۹ پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۳۵۰

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین از راه‌اندازی ۹ پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در شهرستان‌ها و نواحی تابعه این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت‌الاسلام علی انصاری با اعلام این خبر افزود: با اعلام نتایج مرحله اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها، این پایگاه‌ها در شهرهای قزوین، بویین‌زهرا، تاکستان، آبیک، البرز و مناطق ضیاءآباد و شال آماده ارائه خدمت به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری شدند.

به گفته وی، به همین منظور ۳۵  مشاور در این پایگاه‌ها در نوبت‌های صبح و عصر آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی به داوطلبان هستند.

این مسئول، تعرفه خدمات پایگاه‌های شهر قزوین را ۱۲۰ هزار تومان، شهرستان‌ها را ۱۰۰ هزار تومان و در سایر مناطق استان نیز ۸۰ هزار تومان اعلام و تصریح کرد: آموزش و پرورش قزوین برای هزینه مشاوره تحصیلی برای خانواده‌های شهدا، ایثارگران، فرهنگیان و افراد تحت پوشش کمیته امداد تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است.

حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه فعالیت این پایگاه‌ها از دوم مهرماه جاری آغاز و تا پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت، افزود: سال گذشته ۸۰ درصد از مراجعه کنندگان این پایگاه‌ها در دانشگاه‌ها به صورت روزانه پذیرفته شدند.

وی اضافه کرد: در این مراکز بهترین و با تجربه‌ترین مشاوران تحصیلی حضور دارند که ضمن شناخت و تسلط کامل بر اصول، روش‌ها و قوانین اتنخاب رشته و با بهره‌گیری از نرم افزارهای ویژه و مورد تایید سازمان سنجش همراه با تغییرات لحظه به لحظه سایت سنجش، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته را راهنمایی می‌کنند.

وی یادآور شد: سال گذشته بیش از یک هزار و ۲۰۰ داوطلب پذیرفته شده مرحله نخست کنکور به این پایگاه‌ها مراجعه کردند و امسال نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حضور به این مراکز ضروری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز