خبرگزاری کار ایران

تاتار اعلام کرد :

مرزهای کرمانشاه برای تردد زوار مسدود است/ هیچگونه ورود و خروجی در مرزهای استان نداریم

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۲۴۸

فرماندار قصرشیرین گفت: مرز‌های رسمی خسروی و پرویزخان برای تردد زائران و مسافران بسته است و هیچگونه ورود و خروجی از این مرز‌ها انجام نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعلام رسمی دولت عراق مبنی بر پذیرش نکردن زائران و مسافران به منظور حفظ سلامتی آنها، مرز‌های خسروی و پرویزخان بسته است.

وی  از مردم خواست تا به هیچ عنوان به مرز‌ها مراجعه نکنند، زیرا در شرایط کنونی امکان حضور زائران در عراق مهیا نیست و امکان تردد به شهر‌های مذهبی عراق در آستانه اربعین حسینی از مرز رسمی خسروی وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: باتوجه به قرمز بودن وضعیت تمامی استان‌های کشور به لحاظ همه گیری ویروس کرونا در شرایط کنونی و باتاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ دستورالعمل های بهداشتی از همه عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) درخواست می‌شود که از سفر و مراجعه به مرز‌ها خودداری کنند، زیرا عراق تمامی گذرگاه‌های خود را با ایران بسته و هیچ مجوزی برای خروج افراد از مرز‌های کشورمان به سمت عراق صادر نمی‌شود.

تاتار ادامه داد: شیوع بیماری کرونا تبعات جبران ناپذیری را برای سلامت جامعه در بر دارد از این رو زائران حسینی به منظور قطع زنجیره کرونا و برای همکاری و همراهی با کادر درمان که تلاش‌های شبانه روزی دارند امسال اربعین را به شکلی متفاوت در منازل خود به عزای حسینی خواهند پرداخت.

وی گفت: از تمامی مردم کشورمان درخواست می‌کنیم که به قصرشیرین و مرز خسروی سفر نکنند، چون راه بسته است و سفر در شرایط قرمز کرونایی تنها سلامت آنها را به مخاطره می‌اندازد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز