خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز:

آغاز به کار گروه های اطلاع‌رسانی سیار حاوی پیام‌های هشدار دهنده در مورد ویروس کرونا در تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۹۸۵

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از آغاز به کار مجدد گروه های صوتی اطلاع رسانی جهت مقابله و هشدار در خصوص شیوع ویروس کرونا در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، سعید حاجی‌زاده در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی افزایش شیوع ویروس کرونا و وضعیت هشدار بیماری در تبریز و بر اساس تصمیم و مصوبه ستاد مقابله با کرونا، گروه ‌های صوتی اطلاع رسانی شهرداری تبریز بار دیگر آغاز به کار کردند.

وی با اشاره به آغاز موج سوم شیوع کرونا در کشور، گفت: گروه ‌های صوتی هشدار دهنده شهرداری تبریز نخستین بار همزمان با نوروز امسال در سطح شهر اقدام به اطلاع رسانی کردند که شاهد آثار مثبت این اقدام بین شهروندان بودیم.

حاجی زاده اضافه کرد: گروه‌های اطلاع‌رسانی سیار حاوی پیام‌های هشدار دهنده در مورد ویروس کرونا، ضرورت پرهیز از تردد غیرضروری و نحوه رعایت مسائل بهداشتی است.

وی ادامه داد: :اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از نخستین روزهای آغاز این بیماری با دو رویکرد آموزش و پیشگیری از تمام ظرفیت‌های خود اعم از اکیپ‌های صوتی سیار در سطح شهر و بهره گیری از بیلبوردهای شهری در راستای کنترل و کاهش شیوع بیماری اقدام کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز