خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد خبر داد:

بستری ۴ بیمار کرونایی در بیمارستان خلیل آباد / در یک ماه گذشته ۲ نفر بر اثر کرونا جان باختند

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۹۷۲

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد گفت: از ابتدای شهریور ماه تاکنون ۱۳ مورد مثبت ویروس کرونا داشتیم که ۴ نفر در بیمارستان بستری شدند و در یک ماه گذشته نیز ۲ نفر بر اثر این ویروس جان باخته اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، سید محمد هاشمی در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان خلیل آباد اظهار کرد: از همه همشهریان تقاضا دارم با ماسک زدن در مراکز شلوغ به قطع زنجیره این ویروس در شهرستان کمک کنند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند چرا که کرونا کوچک و بزرگ نمی شناسد و همه را مبتلا می کند، افزود: در حال حاضر ۱۸ نفر در شهرستان بر اثر کرونا در قرنطینه خانگی هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد با بیان اینکه از ابتدای شهریور ماه تاکنون ۶۲۸ مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان بازدید به عمل آمده است، اظهار داشت: طی این بازدیدها مقدار ۶۴۵ کیلو گرم مواد غذایی فاسد کشف که عملیات معدوم سازی آنها انجام شده است.

هاشمی گفت: همچنین طی یک ماه اخیر ۲ واحد نانوایی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی در خلیل آباد تعطیل شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز