خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر بندرعباس:

ضعف در عملکرد آموزش و پرورش سبب تغییر کاربری فضاهای آموزشی شده است/ شهرداری مسئول کم کاری سایر ادرات نیست

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۹۵۸

نایب رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: تغییر کاربری فضاهای آموزشی به دلیل ضعف در عملکرد آموزش و پرورش است؛ اگر این دستگاه برای جلوگیری از این امر پیش قدم شود، شورا و شهرداری حمایت خواهند کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فیصل دانش در جلسه 192 شورای این شهر بیان کرد: تغییر کاربری فضای‌های آموزشی سطح شهر به دلیل ضعف آموزش و پرورش در دفاع از املاک خود است، ناتوانی خود دستگاه باعث می شود املاک آن را بگیرند و تغییر کاربری دهند، آموزش و پرورش باید در دفاع از املاک های خود پیش قدم شود.

 وی با بیان اینکه آموزش و پرورش برای جلوگیری از تغییر کاربری فضا های آموزش وارد عمل شود شهرداری و شورا پشتیبانی خواهند کرد، گفت: شهرداری مسئول عملکرد دیگر دستگاه ها نیست وقتی خود دستگاه کم کاری می کند نباید انتظار داشت شهرداری جای عمل کرده و مسئولیت دیگر ادارات را انجام دهد.

دانش اظهار کرد: وقتی دستگاه متولی ضعیف است، نمی توان انتظار داشت که شهرداری بار عملکرد دیگران را به دوش بکشد، دفاع از یک نهاد، نباید احساسی باشد، باید منطقی بود.

عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: مدیریت واحد شهری نداریم هر کدام از ادارات برای خود دولت هستند، این ناهماهنگی ها به شهراری و مردم فشار می آورد، هر اداره ای  مشکلی دارد تنها مشکل خودش را می بیند با این اوصاف شهرداری تلاش می کند با همه ادارات هماهنگ باشد ادارات مشکل اعتباری دارند این مشکل اعتباری سبب اخلال در اجرای برخی تعهدات آن ها شده است و این موضوع به شهر فشار می آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز