خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس:

برخی نمایندگان به مشکلات اشرافیت کافی ندارند/ خسارت عدم مدیریت صحیح از خسارت تحریم‌ها بیشتر است

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۹۵۶

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: مردم به این مسئله آگاهی دارند که می‌توان با مدیریت جامع شهری مشکلات حل شود اما برخی نمایندگان از این مسئله آگاهی ندارد که این امر نشان از عدم اشرافیت آنها به مشکلات دارد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، کیانوش جهانبخش در صد و نود و دومین جلسه شورای این شهر بیان کرد: خسارت عدم مدیریت صحیح جامع شهری از خسارت تحریم‌ها بیشتر است، خوشبختانه مردم متوجه مدیریت شهری هستند و در این زمینه از دانش و آگاهی برخوردارند.

وی ادامه داد: درک و فهم مردم در بسیاری از استان‌ها بسیار بیشتر از درک و فهم برخی از نمایندگان مجلس است، زمانی که مردم می فهمند که مشکلات با مدیریت جامع شهری حل می شود و نمایندگان به این موضوع رای نمی‌دهند، در نتیجه معلوم می شود برخی نمایندگان به بسیاری از مشکلات اشرافیت کافی ندارند.

جهانبخش با اشاره به عدم هماهنگی ادارات در انجام برخی امورات شهری، تصریح کرد: بطور مثال با ادارات هماهنگ شود که هرگاه شهرداری حفاری دارد، آن ها هم حفاری خود را هماهنگ و در همین زمان اقدامات لازم را انجام دهند تا نیاز به حفاری مجدد نباشد که خود این مسئله معضلی برای شهروندان شده است، باید یاد بگیریم کنار یکدیگر باشیم و ادبیات صحبت و گفتمان با هم را اصلاح کنیم تا به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز