خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

دولت عراق اعلام کرده امکان پذیرش زوار در ایام اربعین را ندارد/ مردم اخبار اربعین را از طریق رسانه‌های رسمی پیگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۹۵۲

استاندار کرمانشاه گفت: دولت عراق رسما اعلام کرده است که امسال به دلیل بحران کرونا تحت هیچ شرایطی امکان پذیرش زوار اباعبدالله الحسین(ع) را نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست ستاد اربعین استان اظهار داشت: دولت عراق رسما اعلام کرده است که امسال به دلیل بحران کرونا تحت هیچ شرایطی امکان پذیرش زوار اباعبدالله الحسین(ع) را نداریم.

وی افزود: در سطح کشور نیز با توجه به شرایط موجود و پیک دوباره بیماری کرونا، ستاد اربعین کشور و ستاد ملی کرونا، اعزام زوار به کشور عراق را در ایام اربعین ممنوع اعلام کرده است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: ستاد ملی کرونا و ستاد اربعین کشور با توجه به شرایط موجود ۱۵ مصوبه را ابلاغ کرده اند که امروز به کمیته های ستاد اربعین استان ابلاغ شد. 

وی خاطر نشان کرد: ممکن است در این ایام شایعات بی پایه و اساسی در مورد پذیرش زوار و یا اجازه ورود به عراق در فضای مجازی منتشر شود که مردم به این اخبار کذب توجه نکنند اخبار را از طریق رسانه های رسمی و صدا و سیما پیگیری کنند.

 بازوند عنوان کرد: بر اساس مصوبات اعلام شده امسال برپایی موکب و راهپیمایی نیز در مسیر جاده ها ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز