خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری البرز:

در سال جهش تولید هدف، حمایت از واحدهای صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی کوچک است/ لزوم معرفی دستگاه تصفیه هوا در مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۹۴۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز تاکید کرد: در سال جهش تولید، عمده ترین اهداف، حمایت از واحدهای صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی کوچک است لذا از مسئولان وزارتخانه ای انتظار می رود برای ارتقاء فعالیت تولید، اشتغال و تقویت حرکت اقتصادی استان البرز، حمایت لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در حاشیه بازدید از دستگاه تصفیه هوا که با حضور معاون وزیر صمت، فرماندار شهرستان فردیس و جمعی از مسئولان استان در شهرک صنعتی سیمین دشت برگزار شد، ضمن تقدیر از تولید دستگاه ضد عفونی کننده محیطی اظهار کرد: این محصول حاصل تلاش پژوهشگران استان البرز است که با اخذ مجوزهای لازم، دستگاه مورد نیاز را در شرایط فعلی مقابله با ویروس کرونا به مرحله عرضه رسانده اند.

وی افزود: در سال جهش تولید، عمده ترین اهداف مسئولان، حمایت از واحدهای صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی کوچک است.

معاون استانداری البرز تصریح کرد: دستیابی به جهش تولید، علیرغم مشکلات ناشی از تحریم، نیازمند پیگیری و حمایت بیشتر است لذا برای رفع مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان باید تلاش کرد این برهه با موفقیت سپری شود.

شاهمرادی اذعان داشت: از مسئولان سطوح بالا که در بازدیدهای صنعتی و تولیدی استان، حضور دارند انتظار می رود برای ارتقاء فعالیت تولید، اشتغال و تقویت حرکت اقتصادی استان البرز، حمایت لازم را داشته باشند. 

معاون استانداری البرز با تاکید بر لزوم رعایت استانداردهای لازم در تولیدات جدید گفت: دستگاه ضد عفونی هوا که امروز مورد بازدید. قرار گرفت با تایید دانشگاه علوم پزشکی دنبال شد و انتظار داریم رسانه ها و مسئولین کمک کنند که در راستای غلبه بر بیماری کرونا و جلوگیری از ورود کالای مشابه خارجی به معرفی محصولات داخلی بپردازند.

شاهمرادی با عنوان اینکه برای تولیدات جدید می توان در آینده، زمینه صادرات را فراهم کرد، اذعان داشت: در سطح استان، مسئولین تمام تلاش خود را برای توسعه تولید و اشتغال داشته و دارند و با توجه به حضور معاون وزیر صمت، امیدواریم تولیدکنندگان البرزی از حمایت وزارتخانه ای نیز برخوردار باشند. 

شاهمرادی در پایان گفت که امروز استاندار البرز به دلیل کسالت در این بازدید حضور نداشتند اما در آینده نزدیک بازدیدی از این واحد تولیدی خواهند داشت.

امیرسعید مالکی، پژوهشگر و تولیدکننده دستگاه‌ ضدعفونی‌ کننده محیطی با اشاره به ساخت اولین دستگاه ضد عفونی کننده محیط با ازن در البرز، گفت: نمونه مشابه خارجی دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده محیطی ۴ هزار و۷۲۵ دلار قیمت گذاری شده است و برای جلوگیری از واردات دستگاههای خارجی نمونه داخلی با استفاده از مهندسی معکوس و صرف زمان ۶ ماه این دستگاه توانست مجوزهای لازم را برای تولید انبوه و عرضه در بازار به دست آورد.

وی با تاکید بر ضد عفونی محیط برای مقابله با کرونا تصریح کرد: این دستگاه با کمترین استفاده از محلول های ضد عفونی کننده کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کند.

وی با تاکید براینکه تولیدکنندگان در مسیر تولید و انبوه‌سازی تحقیقات و طراحی تولید، نیازمند حمایت‌های دولتی هستند، تصریح کرد: ما تولید کننده‌ای هستیم که با تعریف استاندارهای خاص با ۲۴ سال سابقه تحقیقاتی و سیالاتی این سیستم را تعریف کرده و برای تکمیل این تلاش نیازمند حمایت مدیران و مسئولان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز