خبرگزاری کار ایران

رئیس علوم پزشکی تربت‌حیدریه خبر داد:

افزایش نگران کننده بیماران مبتلا به کرونا در تربت‌حیدریه

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۹۴۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی ازجمله فاصله‌گذاری اجتماعی علت اصلی افزایش شمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین ابراهیمی‌پور در این خصوص افزود: در مواجهه با موج دوم بیماری کرونا، رعایت و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم باعث مدیریت بحران شد اما متاسفانه‌طی چند روز گذشته شاهد کمرنگ شدن رعایت این نکات در جامعه‌هستیم و افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید- ۱۹ در این شهرستان، موید این مطلب مهم و اساسی است.

وی با اشاره به فرسایشی شدن درگیری جامعه با بیماری کووید ۱۹ و خستگی کادر درمان ادامه داد: با توجه به مطالعات صورت گرفته، پیش بینی شده کشورمان تا مدت‌ها با این بیماری درگیر باشد و بر همین اساس نیز باید شیوه جدید زندگی در دوران کرونا را فرا بگیریم و امیدواریم با جدی گرفتن این موضوع شاهد کاهش آمار مبتلایان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفـت: فرارسیدن فصل پاییز و شیوع بیماری آنفلوآنزا و همراه شدن آن با بیماری کووید- ۱۹، به طور حتم مشکلات زیادی برای مردم و کادر درمان به همراه خواهد داشت و بی‌شک همراهی مردم در رعایت بهداشت فردی از جمله استفاده از ماسک، شست و شوی دست‌ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، می‌تواند کمک زیادی به مهار ویروس کرونا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز