خبرگزاری کار ایران

فرماندار خلیل آباد مطرح کرد:

وضعیت رعایت بهداشت در بازار خلیل آباد رضایت بخش نیست

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۹۴۰

فرماندار خلیل آباد گفت: در حال حاضر وضعیت بازار در حوزه رعایت مسائل بهداشتی و استفاده از ماسک رضایت بخش نیست و این عادی سازی و بی توجهی بعد از گذشت ۷ ماه باز هم نیاز به آگاه سازی بیشتری دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، ابراهیم قاسم پور در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان اظهار کرد: کنترل ها و نظارت ها بر بازار بایستی تشدید شود و  دستورالعمل هایی که برای شهرستان واصل می شود عینا باید اجرا شود و در این زمینه هیچ کس نباید دستورالعمل های دریافتی را برای خود تفسیر و توجیه کند .

وی با بیان اینکه شهروندان استفاده از ماسک در فضای عمومی و تجمعی را جدی بگیرند افزود: طی بازدیدهایی که از سطح شهر داریم متاسفانه شاهد این هستیم که برخی از همشهریان از ماسک استفاده نمی‌کنند و بدون رعایت مسائل بهداشتی در سطح شهر درحال تردد و یا خرید هستند.

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر تشدید نظارت‌ها از سطح بازار گفت: سلامت مردم تعارف بردار نیست و پروتکل‌های بهداشتی و رعایت مسائل بهداشتی باید به جد دنبال شود.

قاسم پور  با بیان اینکه خط قرمز ما سلامت دانش آموز، اولیاء و معلم است که دو ضلع آن مربوط به آموزش و پرورش است، افزود : علیرغم اینکه کار سختی است، اما پروتکل های بهداشتی باید در مدارس به نحو احسن رعایت شود .

وی همچنین در خصوص ورود کاروان‌های پیاده به مشهد در ایام پایانی ماه صفر، اظهار کرد: به استناد مصوبه ستاد استانی کرونا سفر کاروان‌های پیاده برای عزاداری ایام دهه آخر ماه صفر به مشهد مقدس ممنوع اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز