خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمران شهرداری بندرعباس:

ناهماهنگی میان ارگان‌ها شهروندان را عاصی کرده است/ مدیریت جامع شهری راه حل ایجاد یکپارچگی میان ادارات

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۹۳۷

رئیس کمیسیون عمران شهرداری بندرعباس گفت: برخی مسولان تصمیم گیرنده اعتقادی به مدیریت جامع شهری ندارند حال آنکه در سراسر دنیا با این روش میان ادارات هماهنگی و یکپارچگی ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، آبتین امیری اظهار کرد: با این شرایط نباید فراموش کرد که مردم از اینهمه عدم هماهنگی میان ارگان ها به تنگ آمده اند.

وی با بیان اینکه حفاری های سطح شهر، مردم را دچار مشکل کرده است و مردم از این قضیه ناراحت هستند،  تشریح کرد: بخشی از این مشکل به شهرداری برمی‌گردد باید با استفاده از اختیارات نظارتی شهرداری، اداراتی که مجوز حفاری دارند برای اجرای تعهدات خود تحت فشار قرار گیرند.

عضو شورای شهر بندرعباس افزود: برخی دیگر از مشکلات به عملکرد نهادهای دیگر برمی گردد، دستگاه های اجرایی به دلیل مشکلات داخلی مانند مشکلات اعتباری هر یک به حفاری مستقل روی می آورند، راهکار اساسی خاتمه دادن به این معضلات مدیریت جامع شهری است.

امیری اذعان کرد: متاسفانه بسیاری از مسئولان تصمیم گیرنده در کشور اعتقادی به مدیریت جامع شهری ندارند، در حالیکه در سراسر دنیا ناهماهنگی میان ادارات خود را از طریق مدیریت جامع شهری حل کرده اند.

وی ادامه داد: تا رسیدن به این مرحله راهی جز کدخدامنشی نیست، و شورا باید با جلسه و هماهنگی سایر دستگاه ها به این ناهماهنگی ها پایان دهد.

 رئیس‌کمیسیون عمران شهرداری بندرعباس ضمن بیان اینکه مردم از این شرایط و عدم هماهنگی زجر می‌کشند، تصریح کرد: اتمام پروژه های عمرانی سطح شهر یک ضرورت است، شهرداری مشکل اعتباری دارد و بسیاری از پیمانکاران درحال ورشکستی هستند اما باید تلاش کرد با تامین منابع این پروژه ها را به اتمام رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز