خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان خبر داد:

مشارکت شهروندان اصفهانی در تدوین چشم انداز برنامه 10 ساله شهر

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۷۳۲

شهردار اصفهان گفت: اصفهان به عنوان اولین شهر کشور در حال تدوین برنامه جامع 10 ساله خود با مشارکت شهروندان است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت الله نوروزی از افتتاح چند پروژه ورزشی – فرهنگی در منطقه 12 در قالب برنامه های «هر یکشنبه یک افتتاح» خبر داد و افزود: در این منطقه فرهنگسرای استاد مظاهری، مجموعه ورزشی سپاهان و چندین پروژه عمرانی – خدماتی دیگر افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه آغاز هفته دفاع مقدس که یادآور ایثارگری ها و رشادت های ملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدس است را گرامی می داریم، اظهار کرد: به همه یادگاران این دوران به ویژه جانبازان و آزادگان خستگی ناپذیر و خانواده بزرگ شهیدان عزیز درود می فرستیم. 

شهردار اصفهان ادامه داد: دو سه ماه پیش در قالب اجرای برنامه های «هر یکشنبه یک افتتاح» در منطقه 12 حضور پیدا کردیم و چند افتتاح داشتیم که در آن برنامه کلنگ زنی یک خیابان انجام شد و اکنون این خیابان در شرف بهره برداری است و تا دو هفته دیگر در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

نوروزی افزود: امیدوارم منطقه 12 مانند سایر مناطق شهر اصفهان از این خدمت به خوبی استفاده کند و احداث یک مجموعه ورزشی در محله امین آباد به توسعه ورزش همگانی در این محله کمک کند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: اصفهان به عنوان اولین شهر کشور در حال تدوین برنامه جامع 10 ساله خود با مشارکت شهروندان است؛ این طرح در چند مرحله با مشارکت مردم پیش رفته و اکنون در مرحله نظرسنجی برای تدوین چشم انداز شهر اصفهان است.

شهردار اصفهان افزود: اگر شهروندان می خواهند شهروندی مطالبه گر و مسئولانی پاسخگو داشته باشند، نظرات خود را از طریق سایت isfahanplan.ir مطرح کنند تا در چشم انداز شهر اصفهان به کار گرفته شود. قطعا مشارکت مردم، این برنامه جامع 10 ساله را غنی تر و از حمایت بیشتری برخوردار می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز