خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر بندرعباس:

شایستگی جوانان هرمزگانی در مدیریت صنایع استان/ نمایندگان مطالبه‌گری را از ارگان‌ها به سطح کشوری افزایش دهند

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۷۰۷

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: بسیاری از جوانان هرمزگانی از توانمندی بیشتری نسبت به برخی مدیران کشوری برخوردارند با این وجود چرا مدیران صنایع از خارج استان منصوب می شوند؟

به گزارش ایلنا از بندرعباس، اسلام باوقار در 192امین جلسه شورای شهر بندرعباس با اشاره به مقوله مهم مطالبه گری بیان کرد: توقع داریم همه نمایندگان مجلس در زمینه مطالبه گری فراتر از یک اداره گام بردارند. از احمدمرادی به عنوان یک نماینده مطالبه گر تشکر می‌کنم که در این زمینه گام برداشته اند و مطالبه‌گری را بحثی فراتر از شهر رساندند. توقع داریم نمایندگان دیگر نیز پا را فراتر نهاده در حضور مقامات بالای صنعتی مطالبه گری خود را نشان دهند تا هیات مدیره صنایع و پست های کلیدی در اختیار بومیان قرار گیرد.

وی ادامه داد: احمد مرادی در این زمینه تلاش کرد و توانستند چند نفر از بومیان را در چیدمان هیات مدیره و معاونین رده بالای صنایع قرار دهند، حال باید این اشخاص توانمندی خود را نشان دهند. با استفاده از جایگاهی که دارند بیشتر به فکر منفعت مردم شهر باشند تا منافع شخصی خود از نمایندگان مجلس درخواست داریم که این مطالبه گری را ادامه دهند و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در شورای شهر با آنها همکاری و همیاری داریم.

باوقار گفت: زمانی که از مطالبه گری صحبت می شود باید این مطالبه گری فراتر از ارگان ها و ادارات در سطح استان باشد بلکه باید این مطالبه گری را در سطح کشور دنبال کنیم،  اعتقاد ما بر این است که بسیاری از جوانان هرمزگانی از بسیاری از مدیران کشوری که مطرح هستند از توانمندی بیشتری برخوردارند، این توانمندی در زمینه های فکری، تحصیلی، مدیریت و دیگر  زمینه ها وجود دارد، چرا مدیران صنایع غرب بندرعباس باید از خارج استان انتصاب شوند از جوانان بومی باید در این عرصه استفاده شود.

وی اضافه کرد: ما باید مطالبه گر واقعی باشیم با پرخاش نمی شود مطالبه گری کرد، مطالبه گری با پرخاشگری متفاوت است، باید مطالبه‌گری را به سمتی ببریم که همه مردم از آن منتفع شوند و تاثیرات آن برای مردم  ملموس باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز