خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار کرمانشاه:

سامانه حمل بار در شهر کرمانشاه الکترونیکی می شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۶۸۹

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از الکترونیکی شدن سامانه حمل بار در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، محسن ارجمندی اظهار کرد: ساماندهی فعالین حمل و نقل عمومی بخش درون شهری و حومه‌ای یکی از گام‌های اصلی توسعه هوشمند زیرساخت حمل و نقل شهرهای کشور است.

وی افزود: ماهیت صدور پروانه تنها برای بررسی صلاحیت کاربران حمل بار است و تا به امروز در مدیریت شهری تنها ابزار در اختیار برای مدیریت حمل بار بود و این مشکلات با ایجاد نظام سند حمل بار الکترونیک شهری یا همان باربرگ مرتفع و موجب نظارت و مدیریت حوزه حمل بار در شهر می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: مهم‌ترین اصل در حمل بار داشتن بار برگ است که مجموعه‌ای از اطلاعات بار از جمله نوع، جنس، ارزش، وزن بار، مبدا و مقصد بار، مشخصات خودرو و راننده در آن درج می‌شود.

وی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اتحادیه سازمان‌های حمل بار کشور و با مساعدت ویژه شهردار کرمانشاه طراحی زیرساخت صدور سند حمل و نقل بار درون شهری و حومه‌ای انجام و آماده بهره‌برداری است.

ارجمندی بیان کرد: باربرگ مزیت‌های زیادی از جمله امکان بررسی صلاحیت راننده و خودرو، سند کاشف از مالکیت بار، فراهم شدن امکان اخذ بیمه بار و اطلاع‌رسانی به فرستنده و گیرنده بار از مزیت‌های الکترونیکی شدن سامانه حمل بار است.

وی گفت: با مشارکت شرکت‌های حمل بار دارای صلاحیت و با تعریف اپلیکیشن‌های مربوطه فرآیند استفاده از سامانه حمل بار نیز به طور کامل الکترونیک خواهد شد که علاوه بر ارتقای سطح خدمات شهری و ایجاد امنیت برای حمل بار موجب کاهش سوخت مصرفی وسایل نقلیه حمل بار و کاهش ترافیک شهری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز