خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان خبرداد:

19پروژه آبرسانی در هفته دفاع مقدس اجرایی می‌شود/ کنگره شهدای دفاع مقدس بزودی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۶۵۱

فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان، با اشاره به برنامه‌های دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای مجازی، گفت: 19پروژه آبرسانی در هفته دفاع مقدس اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، امروز در نشست خبری به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس ، اظهار داشت: زیبایی های دوران دفاع مقدس بی نظیرترین زیبایی ها است.

فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان ، با بیان اینکه ولایت مداری مردم ایران اسلامی زبانزده در دنیا است ، ادامه داد: جوانان دارای نقش ویژه در دوران مقدس بودند.

به گفته وی ایثار، عشق، ایمان و باورهای دینی جوانان در آن دوران موجب شکست دشمنان شده است.

وی، با اشاره به وجود وحدت بین نیروهای مسلح در دوران دفاع گذشته و امروز، تصریح کرد: لشکر گردان‌های سپاه و بسیج استان زنجان در آمادگی کامل در حوزه های گوناگون قرار دارند.

سردار کرمی، با بیان اینکه با توجه به شرایط امروز و شیوع کرونا ویروس در جامعه ایران و دنیا ، گفت: برنامه‌های این مجموعه با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای مجازی اجرا می شود.

به گفته این مقام مسئول در استان زنجان، 19پروژه آبرسانی در هفته دفاع مقدس اجرایی می شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان، در ادامه با اشاره به برگزاری‌کنگره شهدای دفاع مقدس استان زنجان، گفت: پروژه های محرومیت زدایی از مهمترین پروژه های این مجموعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز