خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج هنرمندان استان اردبیل:

نمایش افلاکیان خاکی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اردبیل برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۶۱۳

مسئول بسیج هنرمندان استان اردبیل از برگزاری نمایش افلاکیان خاکی به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل خبر داد و گفت: این نمایش هر شب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ظرفیت محدودتر نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مصطفی قهرمانی صبح یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اردبیل از اجرای نمایش افلاکیان خاکی هر شب به مدت یک هفته به مناسبت هفته دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس اردبیل خبر داد و گفت: این نمایش با هدف یادآوری ایثار و فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس و اسیران و شهدای کربلا اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در این نمایش به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و نیز رزمایش کمک های مومنانه از زمان شیوع کرونا پرداخته شده، افزود: با توجه به اینکه این نمایش همه ساله با حضور بیش از 3 هزار نفر در محل باغ موزه دفاع مقدس اردبیل برگزار می‌شد امسال به دلیل وضعیت پیش آمده ناشی از بیماری کرونا جهت حفظ سلامتی بازدید کنندگان با ظرفیت محدودتر و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

مسئول بسیج هنرمندان استان اردبیل تصریح کرد: تمام تلاش خود را در راستای برگزاری برنامه های مربوط به هفته دفاع مقدس به کار بسته ایم تا بتوانیم گوشه ای از رشادت ها و فداکاری های رزمندگان را در نمایشگاه دفاع مقدس اردبیل به تصویر بکشیم و پیام شهدا را به مردم و مخصوصا جوانان برسانیم.

قهرمانی ادامه داد: هر اندازه در زمینه یادآوری و پاسداشت دفاع مقدس برنامه اجرا شود باز هم کم است و بستر اجرای برنامه‌های مختلف هنری و فرهنگی در این خصوص بسیار گسترده است لذا هفته دفاع مقدس بهانه ای است تا برنامه ها به صورت منسجم برگزار شود و استمرار این برنامه ها در طول سال در قالب‌های مختلف می‌تواند در انتقال مفاهیم و پیام های شهدا خصوصا در این برهه از زمان مثمرثمر واقع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز