خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت دخانیات ایران خبر داد:

مجتمع گیلان بزرگترین مجتمع تولیدی فعال در حوزه صنعت دخانیات خاورمیانه است

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۵۴۸

مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران گفت: علاوه بر اینکه با تبدیل وضعیت 261 نفر از نیروی های روز مزد پایداری اشتغال را حفظ کرده ایم، بلکه برای ارتقاء سطح تولید و افزایش میزان فعالیت خطوط نیز اقدام به جذب و استخدام 110 نفر نیروی جدید کردیم.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران در جلسه  کارگره "تسهیل و رفع موانع تولید" استان گیلان که با حضور استاندار و مدیران ارشد اقتصادی استان در محل استانداری گیلان برگزار شد، اظهار داشت : مجتمع دخانیات گیلان بعنوان بزرگترین مجتمع تولیدی فعال در حوزه صنعت دخانیات در خاورمیانه، نقش مهم و سازنده ای را در  تامین نیاز بازار مصرف، اشتغالزایی و توسعه استان برعهده دارد.

 افضلی افزود : در شرایط سخت امروز و با وجود همه محدودیت هایی که بر صنایع کشور تحمیل شده است مجتمع دخانیات گیلان در حال فعالیت تولیدی در سه شیفت کاری است و در سالی که به نام جهش تولید نام گذاری شده است علاوه بر اینکه با تبدیل وضعیت 261 نفر از نیروی های روز مزد پایداری اشتغال را حفظ کرده‌ایم، بلکه برای ارتقاء سطح تولید و افزایش میزان فعالیت خطوط نیز اقدام به جذب و استخدام 110 نفر  نیروی کرده ایم و این همه گام های کوچکی است برای حرکت های بزرگ. انتظار داریم با حمایت و پشتیبانی نهادهای حاکمیتی از شرکت دخانیات ایران که اصالت صنعت دخانیات کشور به نام آن ثبت شده است بتوانیم به روزهای اوج گذشته بازگردیم.

افضلی خاطر نشان کرد : شرکت دخانیات ایران در حوزه کشت توتون در استان گیلان فعالیت های خوبی را از گذشته داشته است بطوریکه در سال زراعی 98 بالغ بر 345 تن توتون از کشاورزان استان خریداری کرده وهم اکنون نیز 261 هکتار سطح زیر کشت را مدیریت می کند که با برنامه های جدیدی که در حوزه کشت توتون تدوین شده و با هدفمند کردن برنامه‌های کشت، در سال 1399 نرخ بها خرید توتون در برخی موارد به میزان 45 درصد نسبت به سال 98 رشد داشته است.

وی افزود: برای سال جاری نیز پیش بینی خرید 500تن توتون از کشاوزان استان را برنامه ریزی کردیم  که در صورت فراهم شدن شرایط و سیاست گذاری و مساعدت مدیریت ارشد استان، شرکت دخانیات این آمادگی را دارد با مشارکت سرمایه گذاران و حمایت  و پشتیبانی فنی و مالی برای تامین کود، بذر و گرمخانه سطح زیر کشت را به میزان 300 درصد افزایش دهد.

 افضلی با اشاره به اجراء سیاست توزیع مویرگی از سوی شرکت دخانیات بصورت سراسری در کشور اظهار داشت  : از ابتدای سال تاکنون در سه استان کشور شیوه  توزیع مویرگی با استفاده از امکانات و پتانسیل های داخلی اجرا شده است و در یک ماه آینده این روش توزیع در استان گیلان نیز آغاز خواهد شد که هم برای اشتغال استان مفید است و هم برای تامین نیاز بازار مصرف سازنده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز